ارسال به دیگران پرینت

قاسمی: انتقام این جنایت هولناک از آمریکا گرفته خواهد شد

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی تاکید کرد که بی‌تردید به تعبیر مقام معظم رهبری انتقام این جنایت هولناک را ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های آزاده منطقه از آمریکای جنایتکار خواهند گرفت.

قاسمی: انتقام این جنایت هولناک از آمریکا گرفته خواهد شد

۵۵آنلاین :

متن پیام محمد قاسمی در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه ایشان به شرح زیر است :

بسم رب الشهداء و الصدیقین مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع و سرافراز نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همراهان ایشان موجب تاثر و تالم گشت. سردار سپهبد سلیمانی، سرباز ولایت و مردم ایران بود و در طول حیات پر برکت خویش، همواره در میدان جهاد و ایثار حضور داشت ؛ از جنگ تحمیلی گرفته تا مبارزه با گروه های تروریستی و داعش؛ رشادت‌های ایشان به عنوان فرمانده لشکر پر افتخار ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس و هدایت مبارزه با داعش و سایر تروریست‌های دست پرورده آمریکا، همواره بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

بی تردید به تعبیر رهبری معظم انقلاب ، پرچم عزت و پایداری این شهید والامقام بر افراشته خواهد ماند و مسیر پر افتخار ایثار و مقاومت با قوت بیشتر تداوم خواهد یافت و انتقام این جنایت هولناک را ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های آزاده منطقه، از امریکای جنایتکار خواهند گرفت.

اینجانب و همکارانم در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد عالیقدر به محضر حضرت بقیه الله (عج)، حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده معظم و معزز ایشان، از درگاه خداوند متعال، علو درجات را برای این مجاهد فی سبیل‌الله خواستاریم.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه