ارسال به دیگران پرینت

خط و نشان صریح فرمانده کل ارتش برای آمریکا

فرمانده کل ارتش با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: به جنایتکاران اعلام می داریم این حمله تروریستی بدون پاسخ نخواهد ماند.

خط و نشان صریح فرمانده کل ارتش برای آمریکا

۵۵آنلاین :

در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده مجاهد و دلاور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست جنایتکاران آمریکایی؛ امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت اجر و پاداش خداوند متعال برای مردان بزرگی است که با سالها مجاهدت مخلصانه در میدان های مبارزه با شیاطین، جان در طبق اخلاص گذاشته اند و دل به معبود داده اند.

شهید سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی فرمانده سرافراز و دلاور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجاهدی خستگی ناپذیربود که جز شهادت هیچ پاداشی برازنده او نبود.

اینجانب از سوی خود و همرزمانم در ارتش جمهوری اسلامی ایران شهادت فرمانده ولایی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای( مد ظله العالی)، امت شهید پرور، غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت گفته و به جنایتکاران اعلام می داریم این حمله تروریستی و ددمنشانه آمریکای جنایتکار که نشانه ای بارز از خوی تروریستی دولت آمریکا است بدون پاسخ نخواهد ماند.

بدون تردید در پی این اقدام تروریستی جنایتکاران خبیث و به برکت این خون های پاک، جبهه مقاومت بیش از پیش تقویت خواهد شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

بیانیه سپاه ثارالله استان کرمان در پی شهادت سردار سلیمانی

سپاه ثارالله استان کرمان در پی شهادت سردار سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد که بخشی از آن در ادامه آمده است؛

به راستی که شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ سردار سلیمانی در طول عمر بابرکتش بود، با رفتن او کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد و انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ دیشب آلودند.

و اینک فصل الخطاب ما پاسداران انقلاب اسلامی بیان گهربار امام خامنه‌ای است که فرمودند: خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است، فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.

سپاه ثارالله استان کرمان با تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد عالیقدر به محضر مقدس حضرت، ولیعصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، ملت قدرشناس ایران اسلامی، احاد رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، خانواده معظم و علاقمندان و ارادتمندان وی، اطلاعات و برنامه‌های مربوط به آئین‌های استقبال، تشییع و به خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گرانقدر را به آگاهی خواهد رساند.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه