ارسال به دیگران پرینت

پیشنهاد بنزین 1800 تومانی در مجلس مطرح است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد تک نرخی شدن بنزین با قیمت 1800 تومان خبر داد و گفت: مردم حتی راضی به بنزین دو هزار تومانی تک نرخی هم هستند.

پیشنهاد بنزین 1800 تومانی در مجلس مطرح است

۵۵آنلاین :

احمد صفری با اشاره به دو پیشنهادی که برای اصلاح قیمت بنزین در مجلس شورای اسلامی مطرح شده، اظهار کرد: پیشنهادی که من دادم دو برابر شدن سهمیه خودروهای شخصی به 120 لیتر در ماه با قیمت‌های فعلی- بنزین سهمیه‌ای لیتری 1500 و آزاد لیتری سه هزار تومان- است.

وی ادامه داد: پیشنهاد یکی دیگر از نمایندگان نیز حذف بنزین دو نرخی و تک نرخی شدن آن با قیمت لیتری 1800 تومان بود که هر دو طرح در حال بررسی است و تعدادی امضا نیز برای آنها جمع شده است.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح‌ها به هیات رئیسه مجلس ارائه شده، عنوان کرد: هرکدام از این دو طرح به تصویب برسد، اجرایی خواهد شد.

صفری در پاسخ به این پرسش که کدام طرح احتمال بیشتری برای رای آوردن دارد، عنوان کرد: بنزین تک نرخی طرح بهتری است، زیرا دو نرخی بودن بنزین باعث ایجاد فساد و سوءاستفاده خواهد شد. از سوی دیگر با بررسی که کردیم مردم حتی به بنزین لیتری دو هزار تومان تک نرخی هم راضی هستند.

صفری درباره اینکه آیا سهمیه‌بندی بنزین تاثیری در کاهش مصرف داشته نیز عنوان کرد: بر اساس آنچه مسئولین اعلام کرده‌اند این طرح منجر به کاهش مصرف بنزین شده، اما ما خیلی در جریان جزییات آن نیستیم.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه