ارسال به دیگران پرینت

سردار نقدی روز ۹ دی ۸۸ کجا بود؟

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: قبل از ایران هیچ کشوری موشک بالستیک نقطه‌زن با برد دو هزار کیلومتر و سرعت ۸ ماخ را نداشت.

سردار نقدی روز ۹ دی ۸۸ کجا بود؟

۵۵آنلاین :

سردار محمدرضا نقدی امروز در همایش دانشگاه و فتنه‌های دیروز، امروز، فردا که در دانشگاه آزاد تهران جنوب برگزار شد، گفت: همه روزها روز خداست اما یوم‌الله روزی است که تجلی قدرت خدا آن چنان روشن و آشکار ظهور و بروز پیدا می‌کند که هیچ کس نمی‌تواند آن را انکار کند. بنده در ۹ دی ۸۸ معنای جمله جای سوزن انداختن نیست را فهمیدم چرا که از چهار راه ولیعصر(عج) نتوانستم حتی چند متر هم به سمت میدان انقلاب حرکت کنم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه کشوری که از زیردریایی تا موشک نقطه‌زن دو هزار متری می‌سازد یعنی از لحاظ علمی و فناوری بسیار بالاست، گفت: قبل از ایران هیچ کشوری موشک بالستیک نقطه‌زن با برد دو هزار کیلومتر و سرعت «۸ ماخ» را نداشت.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش «دانشگاه و فتنه‌های امروز، دیروز، فردا» که به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به حضور انقلابی مردم در صحنه های مختلف که باعث ایجاد یوم الله هایی مانند یوم الله ۹ دی شده گفت: مردم ایران اعجاز الهی در تحقق یوم الله ها در انقلاب اسلامی بوده و هستند و در مقابل توطئه های مختلف و فتنه هایی که رخ داده ایستادگی کرده و آنها را ناکام کرده اند.

سردار نقدی با اشاره به پیوستن برخی خواص خواص در فتنه ۸۸ به دشمنان اظهار داشت: در آن زمان یک عده دسته جمعی با هم یک مسیری غیر از انقلاب را نشان دادند و علی تنها ماند، از آن نام آوران و اسم و رسم دارهای کشور آنهایی که خوبِ این جریان بودند، ساکتین بودند، واقعاً شرایط سنگینی بود، انتظارشان این بود که مردم طبق عادت سی ساله پشت سر آنها حرکت کنند، ولی مردم راه را پیدا کردند و با توطئه های دشمن همراهی نکردند و بلافاصله بعد از خطبه رهبر معظم انقلاب راه همه مردم از توطئه گران جدا شد و مردم توطئه گران را تنها گذاشتند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: همانهایی که این توطئه را رقم زده بودند با دروغ، فریب و کلاه گذاشتن سر مردم در تبلیغات در برخی از مناسب نفوذ کردند و همان کسانی که فتنه ۸۸ را رقم زده بودند در برخی مسئولیت‌ها نشستند و ماموریت جدیدی با عنوان فتنه اقتصادی را آغاز کردند.

مشکلات اقتصادی در شأن مردم نیست

همچنین ایسنا نوشت؛

سردار علی فدوی امروز دوشنبه در تجمع مردم شهر کرمان به مناسبت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: ۹ دی روز بزرگی است که در پی ماه ها و روزهای زیادی که غبار و ضعیتی در فضای کشور به وجود آمد و خطراتی داشت، به وجود آمد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۸۸ موضوعی پیش آمد که دل های مردم را در سراسر کشور معطوف خدا، پیامبر اسلام و امام حسین علیه السلام کرد، افزود: به خاطر خباثی که وجود آمد، دشمنان فکر می کردند در پی ماه ها فتنه گری می توانند به اساس و مبناهای اسلامی و مبنایی که در دل امت اسلامی ریشه جاودانه دارد، جسارت کنند و زمانی که این موضوع هویدا شد، حماسه بزرگی در ۹ دی ماه آفریده شد.

جانشین سپاه پاسداران با بیان اینکه ۹ دی یکی از تجلیات عمیق بصیرت دینی در مردم ایران است اظهار کرد: مردمی که براساس همین بصیرت، اعتقاد و دلدادگی به انقلاب در برابر بالاترین اتحاد، هجوم و دشمنی شیطان بزرگ و همپیمانانش که در طول تاریخ وجود داشته، استقامت کردند و در همه موارد به پیروزی رسیدند.

جانشین سپاه پاسداران با بیان اینکه ما در هر زمینه ای که خالصانه و برای خداوند به صحنه رفتیم، حتما به سرانجام رسیدیم و به این معنی است اگر در مواردی مشکل داریم محکم پای کار نرفتیم افزود: در مسائل اقتصادی که مشکل داریم و این وضعیت در شان ملت ما نیست که اگر در این مورد هم برای خدا و شش دانگ و با صدق پای کار برویم خداوند نتایج را برای ما رقم می زند. چرا هنوز بعد از ۴۱ سال خام فروشی نفت را داریم و همه دولت ها به این صورت عمل کرده اند؟

فدوی با بیان ایکه مردم ما بصیرت بی نظیری دارند ادامه داد: در آبان ماه امسال به نوعی دشمنان غافلگیر شدند و زمان نداشتند و آن شیطنت ها را کردند؛ ۴۰ روز فرصت شرارت و برنامه ریزی داشتند که هجمه های بی اندازه رسانه ای و فضای مجازی را انجام دادند.

وی تصریح کرد: اگر فردی یک نصفه روز در آن فضای هجمه قرار می گرفت، فکر می کرد دیگر ایرانی وجود ندارد اما بصیرت مردم ایران خیلی زیاد بود و دشمنان حتی نتوانستند در ازای همه هجمه های ۴۰ روزه کوچک ترین نتیجه ای بگیرند و اکنون عصبانی هستند و به فرموده شهید بهشتی از این عصبانیت بمیرند چراکه به جزء بصیرت، شجاعت و غیر از آنچه که در این ۴۰ سال بر دل و زبان مردم ماست، نخواهند دید.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه