ارسال به دیگران پرینت

۱۷۰۰نفر در انتظار ساخت ۱.۵ کیلومتر راه‌!

کهگیلویه و بویراحمد دهیار روستای موشمی سفلی از توابع شهرستان بویراحمد گفت: ۱.۵کیلومتر راه روستای موشمی سفلی و وسطی پس از قول های چند باره مسئولان بلاتکلیف مانده است.

۱۷۰۰نفر در انتظار ساخت ۱.۵ کیلومتر راه‌!

۵۵آنلاین :

«بهنام آزاده» در گفت و گو با خبرنگارافزود: این پروژه روستای تاکنون دوبار به مناقصه گذاشته شده اما هیچ اقدام خاصی انجام نشده است.

وی اظهار کرد: با وجود اینکه مسئولان استانی و چندین استاندار قول مساعد برای زیرسازی و آسفالت این راه ارتباطی روستایی داده اند اما اقدام عملی صورت نگرفته است.

دهیار روستای موشمی سفلی خاطرنشان کرد: برای این پروژه چهار پل در نظر گرفته شده که جای آنها نیز خاکبرداری شده و اقداماتی در این زمینه انجام شده است اما نیمه کاره رها شده اند که مشکلات مردم این روستاها را دوچندان کرده است.

آزاده تصریح کرد: به علت مناسب نبودن این جاده عبور و مرور مردم این دو روستا با کُندی و اختلال مواجه شده است و دانش آموزان این روستاها با گل و لای بر سرکلاس درس حاضر می شوند.

وی بیان کرد: انتظار داریم مسئولان استانی و کشوری برای رفع این مشکل تدبیری بیندیشند.

گفتنی است که دو روستای موشمی سفلی و وسطی دارای ۱۷۰۰نفر جمعیت است.

روستای موشمی سفلی دهستان "زیلایی" در بخش مارگون از توابع شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد و این دهستان ۷۲ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. این روستای منطقه محروم زیلایی با یاسوج، مرکز استان حدود ۱۵۰ کیلومتر فاصله دارد.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه