ارسال به دیگران پرینت

فاطمه ذوالقدر به نقل از دریادار سیاری: زیرساخت‌های ارتش مربوط به 50 سال قبل است و نیاز به بازسازی دارد

فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره نشست کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش و معاونان وی در کمیسیون حاضر شدند. در این جلسه دریادار سیاری عنوان کرد که زیرساخت‌های ارتش مربوط به 50 سال قبل است و نیاز به بازسازی دارد و از سوی دیگر ما با مشکلات مختلفی در حوزه نیروی انسانی، مسائل معیشتی نیروها و ... مواجهیم

فاطمه ذوالقدر به نقل از دریادار سیاری: زیرساخت‌های ارتش مربوط به 50 سال قبل است و نیاز به بازسازی دارد

۵۵آنلاین :

سیده‌فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش و معاونان وی در کمیسیون حاضر شدند و ایشان گزارشی را از اقدامات ارتش و وضعیت بودجه‌ای آن به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه دریادار سیاری عنوان کرد که زیرساخت‌های ارتش مربوط به 50 سال قبل است و نیاز به بازسازی دارد و از سوی دیگر ما با مشکلات مختلفی در حوزه نیروی انسانی، مسائل معیشتی نیروها و ... مواجهیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: دریادار سیاری تأکید کرد که ما با کمبود نیروی انسانی (حدود 75 هزار نفر) مواجهیم و دیگر اینکه بودجه ما در حوزه مسائل فرهنگی و ورزشی بسیار ناچیز است و در حوزه مسائل عقیدتی نیز سرانه هر نفر در سال 7 هزار تومان است.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود که بودجه ما برای تأمین غذای نیروها به ازای هر فرد در ماه 250 هزار تومان است و به طور کل با محدودیت‌هایی در این حوزه‌ها مواجه هستیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: معاون هماهنگ‌کننده ارتش همچنین در این جلسه خواستار حضور ارتش در شورای عالی فضای مجازی شد و به توجه به ارتش به ویژه در حوزه فرهنگ و ورزش تأکید کرد.

وی در پایان گفت: البته بودجه‌ به ارتش تخصیص پیدا می‌کند، اما از خزانه اعتبارات تخصیص نمی‌یابد پس بنا بر این شد که در اصلاح ساختار بودجه این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه