ارسال به دیگران پرینت

فیلم‌های برتر سال ۲۰۱۹ به انتخاب بنیاد ملی فیلم آمریکا

بنیاد ملی فیلم آمریکا فهرست برترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ را انتخاب کرد. در این فهرست آثاری از مارتین اسکورسیزی و تاد فیلیپس به چشم می‌خورد.

فیلم‌های برتر سال ۲۰۱۹ به انتخاب بنیاد ملی فیلم آمریکا

۵۵آنلاین :

فیلم‌های برتر سال به انتخاب بنیاد ملی فیلم آمریکا معرفی شدند. آنطور که انتظارش می‌رفت فیلم «جوکر» به کارگردانی تاد فیلیپس یکی از انتخاب‌های این بنیاد است.

فیلم «ایرلندی / آیریشمن» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی دیگر از منتخب این بنیاد است. در فیلم اسکورسیزی ستاره‌های کهنه‌کار سینما از رابرت دنیرو گرفته تا آل پاچینو و جو پشی جلوی دوربین رفته‌اند.

«روزی روزگاری در هالیوود» به کارگردانی کوئنتین تارانتینو دیگر فیلم برتر سال است. برد پیت، لئوناردو دی‌کاپریو و مارگو رابی نقش‌های اصلی این فیلم را بازی می‌کنند.

«جوجو خرگوشه» به کارگردانی تایکا وایتیتی، «وداع» به کارگردانی لولو وانگ، «چاقو کشی»‌ به کارگردانی رایان جانسون، «زنان کوچک» به کارگردانی گرتا گرویگ و البته فیلم «۱۹۱۷» اثر سم مندس دیگر انتخاب‌های بنیاد ملی فیلم آمریکا هستند.

فهرست فیلم‌های برتر بنیاد ملی فیلم آمریکا با فیلم‌های «داستان ازدواج» به کارگردانی نوا بامباک و «ریچارد جوئل» به کارگردانی کلینت ایستوود به پایان می‌رسد.

این بنیاد بهترین آثار سال سینمای آمریکا را انتخاب می‌کند اما امسال یک جایزه ویژه برای فیلم «انگل» محصول کره جنوبی و برنده نخل طلایی جشنواره فیلم کن در نظر گرفته است.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه