ارسال به دیگران پرینت

بازداشت ۲۰ نفر در شرق استان تهران

فرمانده انتظامی استان تهران از دستگیری 20 تن از لیدرها و عاملان اصلی حوادث اخیر طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی خبر داد.

بازداشت ۲۰ نفر در شرق استان تهران

۵۵آنلاین :

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری عاملان اصلی حوادث شرق استان تهران خبر داد و اظهار کرد: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوءاستفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم در خصوص طرح سهمیه بندی بنزین اقدام به تخریب و آتش زدن سازمان یافته اموال و اماکن عمومی و دولتی و تعرض به جان و مال مردم کردند، دستگیری عوامل اصلی ناامنی‌های اخیر همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی تصریح کرد: ماموران با کار اطلاعاتی گسترده، 20 نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات شهرستان‌های شرق استان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، متهمان را در عملیات‌های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به اینکه اشرار دستگیر شده به جرائم خود اعتراف کردند، تخریب و آتش زدن تعدادی بانک، ناوگان حمل و نقل شهری و پمپ بنزین، تخریب فروشگاه‌های مواد غذایی و المان‌های شهری، مسدود کردن تعدادی از خیابان‌ها و تحریک مردم به تجمعات غیر قانونی و اقدامات هنجارشکنانه را از جمله اتهامات متهمان دستگیر شده عنوان کرد.

سردار عزیزی از معرفی متهمان به دستگاه قضائی تا رسیدن به مجازات خود خبر داد و گفت: مزدوران ضد انقلاب خارج نشین زیر ذره بین و چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به زودی باقیمانده اشرار نیز دستگیر و به دست قانون سپرده می‌شوند و به سزای اعمال مجرمانه خود خواهند رسید. نیروی انتظامی با هرگونه آشوب و اغتشاش برخورد قاطع و قانونی می‌کند و افرادی که امنیت و احساس آرامش شهروندان را خدشه‌دار و اموال عمومی را تخریب و غارت کنند، تحت تعقیب قضائی و پلیس قرار خواهند گرفت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه