ارسال به دیگران پرینت

عادت‌های زنانه که بهتر است برای تغییر آنها خودتان را خسته نکنید

همه مردم جهان با هم فرق دارند. هیچ دو نفری را پیدا نمی‌کنید که عین هم رفتار و فکر کنند. اما زیاد است شمار کسانی که افکار، عقاید و سلایق مشابه به هم دارند. شبیه بودن آدم‌ها، امری رایج در جهان است و از ازل بوده و تا ابد هم ادامه خواهد داشت. جنسیت افراد هم در این امر بسیار تاثیر گذار است. به طور مثال، زنان در سراسر دنیا عادات تقریبا مشابهی دارند که با مردها بسیار متفاوت است. مثلا همان قدر که زنان عاشق ریزبینی و توجه به جزئیات هستند، به همان اندازه مردها کلی‌نگر هستند و از پرداختن به جزئیات دوری می‌کنند.

عادت‌های زنانه که بهتر است برای تغییر آنها خودتان را خسته نکنید

۵۵آنلاین :

یا مثلا زن‌ها حافظه اقتصادی بسیار خوبی دارند. شاید یادشان نیاید شما سال گذشته برای خوشحال کردن او هزینه یک سفر گران‌قیمت را پرداخته‌اید اما حتما خاطرش هست که برای تولد ۵ سال پیش شما یک ساعت ایکس‌هزار تومانی خریده.

این عادت‌های زنانه چیزهایی هستند که تقریبا هرگز نمی‌توانید آنها را تغییر دهید. بنابراین توصیه می‌کنیم که اصلا خودتان را برای عوض کردنشان خسته نکنید و با این ویژگی‌ها کنار بیایید. برای آشنایی با این عادات تا انتهای مطلب همراهمان باشید.

عادت‌های زنانه که بهتر است برای تغییر آنها خودتان را خسته نکنید

دورهمی‌های زنانه و خوشگذرانی با دوستان

یکی از علاقه‌مندی‌ها و عادت‌های زنانه، دور هم جمع شدن و غیبت و شوخی و خنده است. خانم‌ها از اینکه وقت خود را در کنار دوستانی از جنس خود بگذرانند لذت می‌برند. اگر با هم در خانه یکی جمع نشوند، حتما قرار بیرون و خرید می‌گذارند و از این کار هم نهایت لذت را می‌برند. زنان همیشه داستان‌های زیادی دارند که برای دوستان خود تعریف کنند و این عادت به آنها کمک می‌کند تا روحیه شادتری داشته باشند.

گیر دادن به جزئیات همه مسایل زندگی

اگر زنی در زندگی شما وجود داشته باشید حتما قبول دارید که زنان جزئی‌نگرترین موجودات روی زمین هستند. آنها می‌توانند مو را از ماست بیرون بکشند و هیچ نکته ریزی از نگاه تیزبینشان پنهان نمی‌ماند. این مساله مخصوصا در خرید کردن خانم‌ها بسیار مشهود است. مثلا یک زن می‌تواند برای خرید یک پارچه روتختیِ بسیار ساده چندین روز پیاپی به بازار برود و به همه فروشگاه‌ها سر بزند تا دست آخر بهترین جنس روتختی را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کند. یا مثلا هنگام خرید یک روسری اگر همه بوتیک‌های پاساژ را از نظر نگذراند، خیالش راحت نمی‌شود که خرید نهایی او بهترین انتخاب بوده است.

دقت و توجه به جزئیات را حتی در تعریف کردن اتفاقات از زبان یک زن هم می‌توان دید.

بیشتر بخوانید: ۱۶ عادت اشتباه در خانم ها که به سلامت و زیبایی آن ها صدمه می زند

حاضر شدن‌های طولانی قبل از ترک خانه

این عادت را تقریبا همه می‌شناسند و احتمالا طعم تلخش را هم چشیده‌اند. خانم‌ها برای یک بیرون رفتن ساده ممکن است به چندین ساعت زمان نیاز داشته باشند. روند حاضر شدن آنها از دوش گرفتن و مسواک زدن شروع می‌شود و با آرایش مو و صورت و انتخاب لباس (که یکی از زمان‌گیرترین کارهاست) ادامه می‌یابد و در آخر با پوشیدن کفش‌ها به پایان می‌رسد. توصیه می‌کنیم برای راحت شدن زندگی با زنان هر چه سریع‌تر به این عادت زنانه عادت کنید.

عادت‌های زنانه که بهتر است برای تغییر آنها خودتان را خسته نکنید

اعتقاد داشتن به فلسفه‌ی «یا شلوار جین یا هیچ!»

برخی از زنان بسیار به شلوار جین و تیپ اسپرت خود وابسته هستند. آنها یا در همه مناسبت‌ها با شلوار جین حضور پیدا می‌کنند یا به مهمانی یا مراسمی که دعوت شده‌اند نمی‌روند. اگر زن موردعلاقه شما همیشه شلور جین به پا دارد توصیه می‌کنیم برای تغییر عادت او تلاش نکنید زیرا موفق به این کار نخواهید شد.

مهارت داشتن در سرپیچی از خواهش‌ها

زنان اگر نخواهند کاری را انجام دهند، حتی رفتار و گفتار عاشقانه و هدیه گرفتن هم نمی‌تواند نظرشان را تغییر دهد. زنان به ماهرانه‌ترین روش ممکن خود را با آن راه می‌زنند. مثلا شما با مهربانی تمام با آنها حرف می‌زنید تا در مورد مساله‌ای متقاعدشان کنید، اما او با خونسردی به شما می‌گوید: «عزیزم! چیزی گفتی؟» در چنین شرایطی فقط باید آرامش خود را حفظ کنید و بدانید که توان تغییر نظر او را نخواهید داشت.

خدای حساب‌وکتاب‌های مالی هستند!

وقتی صحبت از پول و مسایل اقتصادی به میان می‌آید، زنان حافظه کوتاه‌مدت و گزینشی پیدا می‌کنند. به طور مثال، شاید او به یاد نیاورد شما برای هزینه‌های خانه در ماه گذشته چقدر پول خرج کردید، اما قیمت ساعتی که سه سال پیش برای تولد شما خریده را با جزئیات کامل به خاطر دارد.

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه