ارسال به دیگران پرینت

وزیر صنعت: تغییر قیمت بنزین کمترین اثرگذاری روی قیمت تمام شده کالاها دارد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تغییر نرخ بنزین کمترین اثر ممکن را روی قیمت تمام شده کالاهای تولیدی دارد و در بخش حمل ونقل کالا نیز با توجه به تغییر نکردن نرخ گازوئیل مشکلی نخواهیم داشت، در حوزه حمل و نقل مسافر سهمیه لازم تعریف شده و تمهیدات مربوطه اتخاذ شده است.

وزیر صنعت: تغییر قیمت بنزین کمترین اثرگذاری روی قیمت تمام شده کالاها دارد

۵۵آنلاین :

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، «رضا رحمانی» در نشست فوق العاده ستاد تنظیم بازار افزود: دولت نیز از محل درآمدهای حاصل از این افزایش قیمت توجه ویژه‌ای به اقشار مختلف آسیب‌پذیر و همچنین برخی دهک‌های پایین درآمدی کشور خواهد داشت که از همین فردا وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه افزایش قیمت از سوی دستگاه‌های دولتی و مصوبه های موجود برای تغییر قیمت کالا از جمله همین مصوبه های تنظیم بازار، در شرایط حاضر ممنوع بوده و اگر حتی موردی مصوبه روزهای اخیر بوده مجوز آن باطل است و در شرایط موجود قابلیت اجرایی ندارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: هر گونه افزایش قیمت سوء‌استفاده از شرایط بازار تلقی می شود و با متخلفان برخورد قانونی سختی خواهد شد.

رحمانی تصریح کرد: سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و تولیدکننده، بازرسان اصناف و همچنین تعزیرات حکومتی طی روزهای آینده بازرسی خود را تشدید و با اطلاع رسانی لازم به مردم با هرگونه تخلف در سطح بازار برخورد خواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کرد مردم به عنوان ناظر واقعی بازار در صورت مواجهه با هرگونه تخلف و افزایش قیمت، موارد را به مجموعه نظارتی وزارت صنعت منعکس کنند تا با متخلفان برخورد شود.

منبع : عصرایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه