ارسال به دیگران پرینت

تشکر از سپاه برای دستگیری «روح‌الشیطان» زم

دستگیری روح‌الله زم سرشبکه آمدنیوز، ورود زنان به ورزشگاه، برگزاری کنسرت‌ها و حمله ترکیه به سوریه از موضوعاتی بود که در نمازجمعه این هفته‌ شهرستان‌ها مطرح شد.

تشکر از سپاه برای دستگیری «روح‌الشیطان» زم

۵۵آنلاین :

آیت‌الله علیرضا اعرافی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به حوادث منطقه گفت: دولت و مسئولان عراق و لبنان و مسئولین این کشورها باید نیازهای مردم را تأمین کرده و فساد را از نظام سیاسی و قضایی دور کرده و به نصایح مرجعیت و حزب‌الله لبنان توجه کنند و همچنین به آراء و افکار مردم موردتوجه باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور بابیان اینکه ملت‌های اسلامی مراقب باشند در فتنه دشمن قرار نگیرند، بیان کرد: ملت عراق و لبنان این موضوع را بدانند که دشمن در کمین است تا کشورهایی که در محور مقاومت قرار دارند مورد آسیب قرار بگیرند، در فتنه ۸۸ دست‌های بیگانگان و رژیم آل سعود و منافقین در این حوادث نقش داشت.

امام‌جمعه قم خاطرنشان کرد: دشمنان این موضوع را بدانند که امت اسلام و همه آن‌هایی که در اربعین حضور داشتند در برابر آن‌ها ایستادگی می‌کنند و نمی‌توانند در برابر گفتمان اسلامی پیروز شوند.

حیف است اسم روح‌الله بر عنصر کثیف شبکه آمدنیوز باشد

آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان به ساخت هواپیمای جت آموزشی یاسین اشاره کرد و گفت: به دست فرزندان ایران اسلامی هواپیمایی ساخته شد که از نظر تجهیزات برتری بر مصنوعات دشمنان مدعی دارد. این امکانات دفاعی روز به روز دقیق تر و منسجم تر ساخته می‌شود تا دشمنان بفهمند تحریم بر ایران اثری ندارد در مقابل تحریم آمریکای جهان‌خوار جوانان و ملت ما با کمک ارتش هواپیمای جت ساختند.

وی به کار مهم اطلاعاتی سپاه یعنی دستگیری نیما زم اشاره کرد و گفت: او مهره‌ای فاسد بود که حیف است اسم روح الله بر این عنصر کثیف باشد مورد حمایت فرانسه، آمریکا و موصاد صهیونیست بود این نمونه و نمادی است از اینکه ما در جنگ اقتصادی و جنگ سیاسی و اطلاعاتی می توانیم پیروز شویم و هر مهره ای را به دست بیاوریم.

کنسرت و ورود زنان به ورزشگاه مسئله کشور نیست

حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در در خطبه های این هفته نماز جمعه شاهرود با بیان این که بسیاری از خواسته های مردم معترض عراق بحق و درست است، افزود: دشمنان با سوار شدن بر موج اعتراض ها و با استفاده از عناصر نفوذی شعارهای ساختارشکنانه سرداده و عناصر مقاومت را مورد هجوم قرار می دهند.

امینی گفت: سرنخ همه دوقطبی‌سازی‌ها در ایران، عراق و لبنان به یک جا می رسد، جبهه استکبار با استفاده از رسانه ها و برخی شخصیت های معلوم‌الحال، عناصر مقاومت مردم منطقه مانند حشد الشعبی، حزب الله و مرجعیت را زیر سوال می برند.

بنا بر گزارش ایرنا، امام جمعه شاهرود به برخی دوقطبی سازی های داخل کشور هم اشاره کرد و گفت: آن ها که به این امر مبادرت می کنند خواهان فراموش شدن مسایل اصلی جامعه مانند فساد و مبارزه با آن هستند.

وی گفت: در اسلام برخ دوقطبی ها مانند حق و باطل و ایمان و کفر وجود دارد که وحدت زا بوده و تاریخ مصرف هم ندارد.

امینی همچنین به موضوع راه یافتن بانوان به ورزشگاه ها و نیز مخالفت یا موافقت با برگزاری کنسرت ها هم اشاره کرد و گفت: ما مخالف هنر و کنسرت فاخر نیستیم، مخالف دو قطبی هستیم، اینها مسایل اصلی کشور نیست .

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی هم اشاره کرد و گفت: مردم باید در آستانه این انتخابات مراقب این دوقطبی ها باشند.

خطیب جمعه شاهرود به دستگیری روح الله زم نیز اشاره کرد و گفت: این کار برکات زیاد داشت، برخی از کسانی که با این فرد در داخل و خارج از کشور همکاری می کردند، شناسایی و معرفی شوند، ضمن این که همه خائنان به وطن و نظام متوجه شدند روزی به سزای اعمال پلیدشان می رسند.

تشکر از سپاه برای دستگیری «روح‌الشیطان» زم

حجت الاسلام یحیی صالح نیا نیز در خطبه های نماز جمعه کن گفت: درخواست هوشمندی در مبارزه با فساد توسط قوه قضاییه کاری بسیار خوبی است ولی عامل فقر برخی از مردم قوانین ادارات هستند و تنها از دست قوه قضاییه کاری بر نمی آید و بی تحرکی سازمان هایی مثل اوقاف، منابع طبیعی و جهادکشاورزی که می بایست زمین مناسب در اختیار کارآفرینان قراردهند تا تولید واشتغال صورت پذیرد، محرز است.

صالح نیا افزود: مشکل ادارات از مدیران است و در هر مجموعه ای چند محافظه کار در سمت های مدیریتی هستند که مانع کار انقلابی و شجاعانه اند وازطرح های جدیدجوانان حمایت نکرده و وتو می کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته مجموعه هایی هم هستند که باندهای فساد در آن ها هوای همدیگر را دارند و با هم بر سر بیت المال افتاده و اجازه ورود جوانان و فارغ التحصیلان دیگر را به مجموعه نمی هند.

امام جمعه کن درباره کار سازمان اطلاعات گفت: بابت دستگیری تحسین برانگیز جاسوس وطن فروش روح الشیطان «زم» از این نهاد مردمی تشکر می کنم .

با فتنه و اختلاس آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی‌تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام گفت: در زمان انقلاب ما هم نفاق به وجود آمد همچون زمان حضرت علی (ع) جنگ مسلمان با مسلمان و جریان فتنه رخ داد همچون انقلاب ما که جریان فتنه در خیابان به راه افتاد و نیاز به بصیرت و آگاهی مردم دارد.

خطیب جمعه ایلام گفت: وقتی در درون نظام کسانی هستند که می خواهند جریان نفاق ایجاد شوند، اختلاس می کنند و آب به آسیاب دشمن می ریزند باید با آنها برخورد شود.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: دستگیری یکی از شبکه های فساد توسط سپاه پاسداران عملیاتی ارزشمند برای مبارزه با فساد بود .

وی اظهار داشت: با دستگیری وی شوکی بر سردمداران آنها وارد شد و ضد انقلاب باید بدانند که کاری از آنها ساخته نیست.

بیشتر از تعامل با دنیا به وحدت زیر سایه ولایت فقیه نیاز داریم

حسن عابدیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل اظهار کرد: تعامل بر هر ملت و مردمی واجب است ولی نباید با استکبار و توطئه‌کننده تعامل داشت.

وی افزود: اعتماد و تعامل با کشوری که قوانین و تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی را قبول ندارد و قراردادهای بین‌المللی را به راحتی فسخ می‌کند، امکان‌پذیر نیست.

امام جمعه موقت اردبیل به اقدامات آمریکا در تجهیز گروه‌های تکفیری و تروریستی در منطقه اشاره کرد و گفت: به اذعان مسئولان آمریکایی که در انتخابات آمریکا و در جریانات اخیر بین مسئولان آمریکایی و ترکیه مطرح کردند تجهیز داعش و گروه‌های تروریستی و توطئه در کشورهای اسلامی توسط آمریکا بوده است .

وی به لزوم تعامل و وحدت داخلی تاکید کرد و گفت: بیشتر از تعامل با دنیا به تعامل با یکدیگر و وحدت زیرسایه ولایت فقیه نیاز داریم چرا که تمامی پیروزی‌ها در سایه وحدت و اطاعت از ولایت فقیه شکل گرفته است.

وی به اقدام تحسین برانگیز و قهرمانانه بازیکن پرسپولیس نیز اشاره کرد و اظهار داشت: شعار جهانی این بازیکن با عنوان "نجات کشور در سایه اطاعت از ولایت فقیه" باید مدنظر همه باشد .

عابدیان به تعامل سازنده ایران اسلامی با کشورهای مختلف اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی با بسیاری از کشورها تعامل دارد ولی تعامل با کشورهایی که برای ارزش‌ها و آرمان‌های ملت بزرگ ایران اسلامی توطئه می‌کنند، امکان پذیر نیست.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه