ارسال به دیگران پرینت

ارتش اسرائیل: ایران با استفاده از خاک کشور‌هایی که دولت‌های ضعیف دارند، اسرائیل را تهدید می‌کند

رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل پنجشنبه از تهدیدهای پیش روی این رژیم ابراز نگرانی کرده و گفته که تل‌آویو با تهدیدهای متعدد از چند جبهه مواجه است.

ارتش اسرائیل: ایران با استفاده از خاک کشور‌هایی که دولت‌های ضعیف دارند، اسرائیل را تهدید می‌کند

۵۵آنلاین :

«آویو کوچاوی»، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه گفته این رژیم با تهدیدهایی از سوی دشمنان متعدد از چندین جبهه مواجه است.

به نوشته روزنامه جروزالم‌پست، کوچاوی گفته اسرائیل الان در حال دست و پنجه نرم کردن با دشمنان در جبهه‌های متعددی است و مرز شمالی در شکننده‌ترین وضعیت و خطر جنگ مواجه است.

طبق گزارش یدیعوت آحارونوت، کوچاوی حین رونمایی از طرح چند ساله ارتش اسرائیل گفت: «چالش محوری اسرائیل در منطقه شمالی است.»

وی ادعا کرد: «کانون این چالش، تحکیم حضور نیروهای ایران و دیگران در سوریه و پروژه موشک‌های نقطه‌زن است. در هر دو موقعیت، تلاش‌هایی به رهبری ایران در جریان است که از خاک کشورهای دارای دولت‌های به شدت ضعیف استفاده می‌کند.»

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه به بیان ادعاهایی علیه گروه حزب‌الله لبنان پرداخت. او گفت: «سال‌های متمادی است که حزب‌الله دولت لبنان را به اسارت گرفته؛ [حزب‌الله] ارتش خودش را تشکیل داده‌ و این آنها هستند که سیاست‌های امنیتی آن کشور را تعیین می‌کنند.»

کوچاوی به نگرانی‌های ارتش رژیم صهیونیستی از جبهه جنوبی هم اشاره کرد و گفت: «اسرائیل به صورت همزمان با جبهه‌ها و دشمنان متعددی درگیر است.»

وی تأکید کرد: «در منطقه‌های جنوبی و شمالی، اوضاع پرتنش و شکننده هستند و ممکن است به درگیری کشانده شوند- با آنکه دشمنان ما علاقه‌ای به جنگ ندارند. در نتیجه، ارتش اسرائیل روند آمادگی خودش در ماه‌های اخیر را تسریع کرده است.»

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه