ارسال به دیگران پرینت

دو پیش‌بینی امام و رهبر انقلاب که هنوز محقق نشده است

راوی دفاع مقدس گفت: حضرت امام و رهبر انقلاب هر آنچه گفته‌اند اتفاق افتاده و مانده دو پیش بینی که هنوز محقق نشده، نماز در بیت المقدس و سلاح‌های آل سعود که رهبر انقلاب فرمودند به دست مجاهدان اسلام خواهد افتاد.

دو پیش‌بینی امام و رهبر انقلاب که هنوز محقق نشده است

۵۵آنلاین :

سردار حسین یکتا شامگاه چهارشنبه‌ در یادواره سردار شهید عبدالرسول زرین و 1200 شهید ورزشکار استان اصفهان با اشاره به پیاده روی اربعین گفت: این پیاده‌روی نشان می‌دهد خون شهدای ما هدر نرفت، همانطور که امام می‌گفت اگر ملت ایران و عراق با هم متحد شوند اتفاق بزرگی می‌افتد.

رزمنده و راوی دفاع مقدس افزود: حضرت امام و رهبر انقلاب هر آنچه گفته‌اند اتفاق افتاده و مانده دو پیش بینی که هنوز محقق نشده، نماز در بیت المقدس و سلاح‌های آل سعود که رهبر انقلاب فرمودند به دست مجاهدان اسلام خواهد افتاد.

یکتا با اشاره به خاطرات شهید یادآور شد: شهید زرین می‌گوید تا 2 هزار شلیک موافق را نوشته‌ام، سعی می‌کردم افسر را بزنم تا سرباز و اگر دشمن در حال خوردن و آشامیدن بود نمی‌زدم، زمانی که شلیک می‌کرد «و مارمیت اذا رمیت ولکن الله رمی» می‌خواند.

یادواره شهید عبدالرسول زرین و 1200 شهید ورزشکار استان اصفهان شامگاه چهارشنبه با حضور فرمانده کل نیروی انتظامی، نمایندگان مجلس و جمعی از مسؤولان کشوری و لشکری برگزار شد؛ شهید زرین بنیان‌گذار یگان تک تیر اندازی امام حسین بود، این شهید به واسطه مهارتش در تیرانداز به شکارچی خمینی و گردان تک نفره معروف شد.

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه