ارسال به دیگران پرینت

دوربین بیسیم و لامپی

حضور یک سیستم قدرتمند دوربین مداربسته در محل به شما این امکان را میدهد که محیط را بخوبی کنترل کنید و از به وجود آمدن بسیاری از اتفاقات پیشگیری کنید همچنین اگر در محیط اتفاق رخ دهد , وسیله ای مفقود شود یا سانحه ای رخ دهد به راحتی می توانید فیلم های ذخیره شده را بازبینی کرده و عامل یا عوامل را شناسایی کنید و بررسی کنید.

دوربین بیسیم و لامپی

۵۵آنلاین :

حضور یک سیستم قدرتمند دوربین مداربسته در محل به شما این امکان را میدهد که محیط را بخوبی کنترل کنید و از به وجود آمدن بسیاری از اتفاقات پیشگیری کنید همچنین اگر در محیط اتفاق رخ دهد , وسیله ای مفقود شود یا سانحه ای رخ دهد به راحتی می توانید فیلم های ذخیره شده را بازبینی کرده و عامل یا عوامل را شناسایی کنید و بررسی کنید.

دوربین های مداربسته دارای انواع مختلفی هستند که بسته به محل نصب دوربین, کیفیت و انتظارات مصرف کننده تغییر میکند.اگر قصد کنترل بر روی محیط خود را دارید بهترین راه نصب یک سیستم دوربین مداربسته با کیفیت است.

قیمت دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته ارزان قیمت و با کیفیت های معمولی برای منازل فروشگاه ها و محیط های کار اداری و آموزشی استفاده می شود. دوربین های مداربسته حرفه ای تر برای محیط های صنعتی , بانکها , خزانه‌داری و محل های حساس نظامی و امنیتی استفاده می شود که نسبت به دوربین‌های معمولی و دوربین هایی که برای منازل, فروشگاه ها و ادارات استفاده می شود کیفیت بالاتری دارد و به تبع آن , قیمت بیشتری دارد.

دوربین مداربسته بی سیم یا کابلی ؟

برای خرید یک سیستم دوربین مدار بسته در وهله اول باید تصمیم بگیرید که قصد خرید دوربین کابلی را دارید یا دوربین های مداربسته بیسیم؟

‏ سیستم های دوربین مداربسته کابلی سیستمهای قوی و قدرتمندی در صنعت دوربین مداربسته هستند . سیستم های دوربین مداربسته کابلی دارای کیفیت های متفاوت و ویژگی های منحصر به فرد و حرفه ای هستند. این دوربین ها از هر لحاظ بهترین انتخاب هستند اما هزینه اجرای آنها بالا بوده و اجرا و پیاده سازی آن در محیط نیازمند تخریب, سوراخکاری, کابل کشی ,داکت زنی , لوله کشی و حضور تیم نصب در محل است.

از معروف ترین برند های دوربین مداربسته کابلی انواع دوربین داهوا , هایک ویژن , سامسونگ است

دوربین مداربسته بیسیم دارای امکانات کمتری نسبت به دوربین های مداربسته حرفه ای است اما به راحتی نصب می شوند نیاز به کابل کشی و تخریب و لوله گذاری ندارد و از نظر هزینه بسیار ارزان قیمت تر از دوربین مدار بسته کابلی تمام می شود.

انواع دوربین مداربسته بیسیم

دوربین های بیسیم دارای کیس های مختلف, لنزهای مختلف و کیفیت تصاویر متفاوتی است. دوربین های مداربسته بی سیم را می توانید در انواع چرخشی , پانارومیک , لنزهای ۳۶۰ درجه , لنز ثابت ,مموری خور کوچک و بزرگ تقسیم بندی کرد.

دوربین لامپی

پرفروش ترین نوع دوربین های بیسیم, دوربین لامپی است که بدون نیاز به سیم کشی برق فقط در سرپیچ لامپ بسته شده و می‌توانید تصاویر آن را روی گوشی و تبلت از راه دور دریافت کنیم. تصاویر دوربین های لامپی همراه با صدا بوده و دوربین توانایی این را دارد که صدای شما را در محیط پخش کند. لنزهای دوربین لامپی دارای زاویه ۳۶۰ درجه است و با نصب یک دوربین در محیط می تواند کل محیط را دید کامل داشته باشید.

کاربرد دوربین های بیسیم

اگر به نصب دوربین مداربسته نیاز دارید اما امکانات حرفه ای از آن نمی خواهید و قصد ندارید پول زیادی بابت خرید دوربین مداربسته پرداخت کنید , سیستم های دوربین بیسیم بهترین گزینه برای شماست.

دوربین های مداربسته بی سیم راه حلی مناسب و مقرون به صرفه برای کنترل تردد در منزل, کنترل کودکان از راه دور, مشاهده رفتار پرستارهای کودک و سالمندان , مشاهده نحوه کار و برخورد کارکنان در محیط کار و محافظت از انبار ها و فروشگاه ها است.

فروشگاه دیاکالا با سابقه بیش از ۱۰ سال در زمینه دوربین های مدار بسته, یکی از نمایندگان فعال دوربین های بیسیم در ایران است. هم اکنون می توانید از فروشگاه دیاکالا Diyakala.com دوربین های بیسیم پانارومیک و دوربین مدار بسته لامپی را با تخفیف استثنایی و خدمات ویژه به صورت آنلاین خریداری نمایید.

با مراجعه به فروشگاه تخصصی آنلاین دیاکالا می توانید انواع دوربین های بیسیم را به همراه مشخصات مشاهده نموده, مقایسه کرده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.

مجری انتشار : آژانس تبلیغاتی تسمینو

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه