ارسال به دیگران پرینت

نزدیک به ۶۰۰ هزار زائر از مرزهای غربی وارد کشور شدند

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: در روزهای ۲۴ و ۲۵ مهرماه، بالغ بر ۵۹۷ هزار نفر زائر از مرزهای ۴ گانه وارد، و بالغ بر ۱۱۹هزار نفر نیز از مرزها خارج شدند.

نزدیک به ۶۰۰ هزار زائر از مرزهای غربی وارد کشور شدند

۵۵آنلاین :

اطلاعات دریافتی از مرکز مدیریت راه‌های کشور در زمینه تردد زائران جابه‌جا شده در مرزهای چهارگانه غرب کشور حاکی است از مجموع زائران وارد شده به کشور، ۱۳۵ هزار و ۳۵۹ نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی به مرزها وارد شده و از مجموع زائران خارج شده از مرزها ۴۵ هزار و ۵۲۴ نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شدند.

بر این اساس تعداد زائران ورودی به کشور همچنان از روند افزایشی برخوردار است و از ۲۸۷ هزار و ۹۵۵ نفر در روز چهارشنبه به ۳۰۹ هزار و ۵۶۷ نفر در روز پنج‌شنبه افزایش یافته است.

براساس اطلاعات دریافتی از تردد زائران جابه‌جا شده در مرزهای مهران، شلمچه، چذابه و خسروی، در روزهای یادشده مرز مهران با تعداد ۳۴۲ هزار و ۲۳۶ زائر ورودی و ۵۳ هزار و ۴۸ نفر زائر خروجی از مرز، رتبه نخست تعداد زائران جابه‌جا شده را به خود اختصاص داده است، پس از آن مرزهای شلمچه، چذابه و خسروی به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.

باتوجه به افزایش تعداد زائران وارد شده به مرزهای غرب کشور، با تمهیدات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بالغ بر ۱۲ هزار دستگاه ناوگان اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی تدارک دیده شده است.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه