ارسال به دیگران پرینت

مکانچی ؛ رزرو آسان اقامتگاه در سراسر ایران

سایت رزرواسیون مکانچی، سامانه آنلاین رزرو اقامتگاه در سراسر ایران است که گزینه های متفاوتی برای اقامت در سفر را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. کافی است وارد سایت به آدرس www.makanchi.com شوید، نام استان یا شهر مقصدتان را در قسمت جستجو وارد کنید و کلید جستجو را فشار دهید تا فهرستی از اقامتگاه‌های تایید شده سایت را ببینید.

مکانچی ؛ رزرو آسان اقامتگاه در سراسر ایران

۵۵آنلاین :

روی سایت مکانچی، هر اقامتگاه صفحه مربوط به خودش را دارد که در آن می‌توانید جزئیاتی مثل عکس‌، قیمت، امکانات، قوانین و لوکیشن حدودی را ببینید.

ثبت درخواست رزرو برای کاربران رایگان است و زمانی که روی سایت مکانچی درخواست رزرو ویلا را ثبت می‌کنید، باید منتظر بمانید تا درخواستتان از طرف میزبان تایید شود؛ این تایید به معنی آن است که برای تاریخ موردنظرتان، ظرفیت رزرو وجود دارد و بعد از تایید اولیه توسط میزبان، دسترسی شما به درگاه پرداخت اینترنتی باز می‌شود تا با پرداخت وجه اجاره ویلا، رزرو خود را قطعی کنید.

با چنین سازوکاری دیگر خیالتان بابت ثبت رزرو به نام خودتان راحت باشد؛ به محض واریز وجه، دسترسی شما برای اطلاعات تکمیلی روی سایت باز می‌شود و می‌توانید به راحتی با میزبانتان ارتباط برقرار کنید تا خیالتان از همه چیز راحت باشد.

مکانچی؛ رزرو آسان اقامتگاه در سراسر ایران

چطور به اطلاعات ثبت شده روی سایت اعتماد کنیم؟

حتما این سوال برایتان پیش می‌آید چه تضمینی وجود دارد تا ویلایی که عکس‌هایش را دیده‌اید به شما تحویل دهند؟ مکانچی تضمین می‌کند که عکس‌ها و اطلاعات تایید شده که در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، واقعی است؛ برای ایجاد اعتماد، تضمین کرده است تا اگر اطلاعات ویلا یا اقامتگاهی را که تحویل می‌گیرید، مطابق آنچه روی سایت آورده شده نباشد، بدون دردسر با درخواست لغو رزرو، بدون کسر جریمه پولتان را پس بگیرید.

تیم مشاوره کارشناسان مکانچی؛ یکی از نقاط قوت مکانچی

سایت مکانچی تنها به موضوع اقامت نپرداخته، در این میان به معرفی شکل جدیدی از گردشگری و اقامت هم اهمیت می‌دهد و سعی دارد تا نظر کاربران را به مناطق جدیدی در ایران و مواردی مثل اقامت در کلبه چوبی، اقامت در خانه بومگردی یا ویلای دنج در محوطه‌ای که اطرافش جز طبیعت نیست، جلب کند. به همین دلیل، تیم مشاوران مکانچی، که افراد باتجربه در زمینه سفر به نقاط مختلف ایران هستند، مثل یک دوست شما را راهنمایی می‌کنند تا برای تجربه نوع جدیدی از اقامت در کلبه یا خانه‌های بومگردی و حتی مناطقی که با آنها آشنا نیستید و اولین بار است که اسم‌شان را می‌شنوید، نگران نباشید.

به راحتی می‌توانید با مشاوران مکانچی تماس بگیرید و قبل از ثبت درخواست رزرو ویلا یا اقامتگاه، بهترین انتخاب را در منطقه موردنظرتان داشته باشید. ضمن این‌که می‌توانید هر سوالی راجع به شرایط رزرو ویلا یا اقامتگاهی که قصد رزروش را دارید، بپرسید تا با درک بیشتر از شرایط اقامتی مکان انتخابی‌تان، برای رزرو اقامتگاه یا ویلا اقدام کنید.

اگر هم جزو آن دسته از کسانی هستید که تا به حال تجربه رزرو ویلا یا اقامتگاه را به صورت آنلاین نداشته‌اند، می‌توانید قبل از اقدام به این کار، برای آشنایی با این فرآیند با کارشناسان مکانچی تماس بگیرید تا شما در جریان جزئیات چگونگی انجام این کار قرار دهند.

مکانچی؛ رزرو آسان اقامتگاه در سراسر ایران

یک تیر و دو نشان؛ تجربه جدید اقامت با مکانچی و توسعه گردشگری

مکانچی با معرفی مقصدهای جدید سفر در صفحه‌‌های اجتماعی‌اش، انتخاب‌های جدیدی به مسافرانش می‌دهد. کافی است از دنبال‌کننده‌های شبکه‌های اجتماعی این سایت رزرواسیون باشید تا علاوه بر اضافه کردن تجربیات سفر، با اقامتگاه‌های جدید آشنا شوید و فرصت سفر متفاوتی را با دوستان یا خانواده خود تجربه کنید.

تیم مکانچی تلاش می‌کند تا با معرفی اقامتگاه در مسیرهای متفاوت سفر و ایجاد امکان رزرو اقامتگاه ها به صورت آنلاین و معرفی مناطق کمتر شناخته شده، در این مسیر قدم بردارد.

حمایت از اشتغال زنان روستایی و توسعه پایدار مناطق روستایی

سفر به روستاها و گشت و گذار میان طبیعت روستایی، جدا از این که برای مسافران لذت بخش است؛ به اشتغالزایی روستاییان هم کمک می‌کند. تیم مکانچی با معرفی و ایجاد امکان رزرو و اقامت در خانه‌های روستایی، فرصتی برای آشنایی با فرهنگ و آداب زندگی روستاییان در مناطق مختلف ایران برایتان فراهم کرده که ضمن اقامت با خرید محصولات روستایی، در راه حمایت توسعه پایدار مناطق روستایی، همراه مکانچی و روستاییان باشید.

مکانچی؛ رزرو آسان اقامتگاه در سراسر ایران

کسب درآمد با اجاره خانه روی سایت مکانچی

اگر صاحب ویلا یا اقامتگاهی هستید و نمی‌دانید چطور از آن کسب درآمد کنید، کافی است وارد سایت مکانچی به آدرس www.makanchi.com شوید؛ فرم را پر کنید و منتظر تماس همکاران برای راهنمایی و ثبت اقامتگاه روی سایت باشید.

اگر هم صاحب اقامتگاهی هستید و از آشنایی با دوستان جدید لذت می‌برید و ارتباط بیشتر با دنیایی که در آن زندگی می کنید، برایتان جذاب است، می توانید به راحتی و بعد از پذیرفتن قوانین سایت رزرو آنلاین مکانچی، برای ثبت اقامتگاهتان روی سایت مکانچی اقدام کنید. با چند کلیک ساده، مطالعه قوانین و ثبت مشخصات اقامتگاه شما هم به جامعه میزبانان سایت مکانچی بپیوندید تا بیشتر شناخته شوید.

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه