ارسال به دیگران پرینت

عظمت‌هایی که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره کردند

فرمانده قرارگاه فرهنگی - اجتماعی بقیه الله اعظم در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی گفت: خون شهیدان تضمین کننده حیات معنوی در جامعه ما می باشد و شهدا مایه رونق حیات معنوی جامعه هستند.

عظمت‌هایی که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره کردند

۵۵آنلاین :

مراسم تکریم سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی پنجشنبه شب با حضور مسئولان لشکری و کشوری ، روحانیون ، اساتید حوزه و دانشگاه ، خانواده شهدا و ایثارگران در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله اعظم در این مراسم اظهار کرد: شهید همدانی از شهدایی بود که بسیار تاثیرگذار در زمان دوران دفاع مقدس در جنگ تحمیلی و هم در دفاع از حرم اهل بیت در سوریه بود.

سرلشکر جعفری با طرح سوالی مبنی بر اینکه پیامد خون شهدا چیست و چرا امروز زبونی و افت قدرت پوشالی آمریکا در جهان را می بینیم تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره به ۴ عظمت دارند، عظمت انقلاب اسلامی و ماندگاری انقلاب، عظمت راه طی شده انقلاب و کارکردهای انقلاب، عظمت چشم اندازی که باید به آن برسیم و نقش نیروهای جوان متعهد برای رسیدن به چشم انداز .

فرمانده سابق سپاه در تبیین منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: شهدا پیشتاز همه عرصه ها در انقلاب ما بودند. اکثر نیروهای موثر در جبهه نیروهای جوان بودند . شهید همدانی نیز در جبهه ۳۰ ساله بود که بین ۳ فرمانده سن بالاتر از فرماندهان دیگر همچون شهید شوشتری قرار داشت.

فرمانده قرارگاه فرهنگی - اجتماعی بقیه الله در سخنانش پرسید: چرا انقلاب با وجود این همه مخالفت دشمنان در ۴۰ سال موفق بوده و این درحالی بود که ایران در زمان دفاع مقدس تنها بود.

وی افزود : در زمان دفاع و پس از جنگ تحمیلی ایران در زمینه های زیادی در محدودیت بود و دشمن ما را تحریم کرده بود اما می بینیم روز به روز انقلاب اسلامی بالنده تر می شود و انقلاب دارد مسیر خود را طی می کند.

جعفری تاکید کرد : پاسخی که از بیانات رهبری برداشت می شود و همچنین علت این مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان را می توان در توسعه حیات معنوی در جامعه خودمان ببینیم.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه