ارسال به دیگران پرینت

قدرت دفاعی ایران در دنیا بی‌نظیر است

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز به برکت خون شهدا و ایمان پایمردی جوانان ، قدرت دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران در جهان بی‌نظیر است.

قدرت دفاعی ایران در دنیا بی‌نظیر است

۵۵آنلاین :

امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پردیس دانشگاه خوارزمی کرج افزود: اینک اقتدار جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری مقام عظمای ولایت به گونه ای است که هر دشمنی در هر جای دنیا دست از پا خطا کند سریع زمین‌گیر میشود.

وی اضافه کرد: پهپاد آمریکاییها توسط ایران هدف قرار می‌گیرد و ترامپ تشکر میکند که هواپیمای بعدی اش را نزدیم، اینها کارهای خاصی است که قدرت دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی را به رخ دنیا میکشد.

قربانی گفت: آنها می ترسند چرا که می دانند ما عراق، سوریه و افغانستان نیستیم و اگر قصدی علیه کشورمان داشته باشند گیر خواهند افتاد و در همین باتلاق باید بمانند.

وی ادامه داد: فکر کردند که نسل جدید از انقلاب و ولایت جدا شده، اما نمی دانند که همین جوانان که شاید تیپ هایشان متفاوت و کم حجاب باشند نیز عاشق ولایت و رهبری هستند، ما هنوز یک چنین قدرتی داریم، قدرت موشکی که حق ما است از آن و قدرت دفاعی ما هراس دارند.

قربانی گفت: عربستان سعودی چندین سال است که یمن را نابود کرده اما دیدید که چگونه با اصابتموشک به آرامکو دچار سردرگمی شد، آنها تجهیزات نظامی دارند اما نیرویی که بتواند به سرانجام برساند مهم است.

وی اظهار داشت: امروز قدرت ایران در تمامی عرصه های هوایی، زمینی، پدافند و دریایی بی نظیر است، در چهار گوشه کشور امنیت صددر صد وجود دارد و هیچ دشمنی جرات نمی کند که به ملک جمهوری اسلامی ایران ورود کند، چرا که نیروهای مسلح ما همگی آماده و گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز قویترین بالگردهای خاورمیانه مربوط به ارتش جمهوری اسلامی ایران است، دیگر دوران بزن و در رفتن نیست و با یک چنین تسلیحاتی به برکت جمهوری اسلامی ایران در چارچوب دفاعی و امنیتی حرکت میکنیم.

وی ادامه داد: دیدید که چگونه ترامپ به دنبال گرفتن عکس یادگاری با رئیس جمهوری ایران بود، این نشان از قدرت جمهوری اسلامی و ولی فقیه ما دارد که فرمودند در هیچ سطحی با آمریکا مذاکره نداریم.

قربانی درادامه با بیان اینکه دشمن با سناریوهای مختلف به دنبال ضربه زدن به کشورما است عنوان کرد: امروز دشمن چند جای حساس را هدف گرفته که یکی ولایت فقیه است، به دنبال انداختن فاصله بین ما و ولی فقیه هستند، دومین سناریواین است که با استفاده از فضای مجازی ذهن و مغز جوانان ما را به کار گیرند، در دوران دفاع مقدس قلب جوانان و امروز مغز آنها را هدف قرار داده اند.

وی افزود: در این شرایط افسران جنگ نرم بایستی به خوبی وارد شوند، در این صورت می توانند این فضا را به دست گرفته و علیه خودشان استفاده کنند، باید برنامه ریزی و به آنها پاتک زده شود.

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اشاره و خاطر نشان کرد: امروز برخی خواسته و یا ناخواسته به دنبال فراموش کردن نام شهدا هستند، اینکه نام شهدا از خیابان های ما حذف شود کار نفوذی ها است تا بروی این نام ها غبار نشسته شود.

وی ادامه داد: این در حالی است که امروزهر کسی از ما واهمه دارد به برکت همین شهدا است و برای زنده نگه داشتن نام و تبیین جایگاه رفیع آنها به خصوص برای نسل جدید باید برنامه ریزی و به صورت علمی کار شود.

فرمانده هوانیروزارتش جمهوری اسلامی افزود: زمانی که جنگ تحمیلی علیه ما شروع شد، فقط با عراق نجنگدیم بلکه جنگ با تمام دنیا بود، اما دیدید که چگونه ایرانی که تازه انقلاب کرده بود و هنوز آمادگی نداشت مردانه در برابر آنها ایستاد و اجازه نداد که به اهدافشان دست یابند.

قربانی گفت: زمانی که نیروهای مسلح ما اعم از سپاه، بسیج، ارتش، نیروهای انتظامی و مردمی تحت لوای رهبری ید واحده باشند هیچ نیرویی نمی تواند در مقابله آنها بایستد، امروز همه باید گوش به فرمان رهبری باشیم و از ولایت دفاع کنیم.

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه