ارسال به دیگران پرینت

موسوی لارگانی: آیا مشکلات معیشتی با رفع حصر حل می‌شود؟

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس سخنان نمایندگان در مورد رفع حصر را سخنانی انحرافی خواند.

موسوی لارگانی: آیا مشکلات معیشتی با رفع حصر حل می‌شود؟

۵۵آنلاین :

سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در اخطار قانون اساسی گفت: نظام تصمیمی درباره افرادی که در سال ۸۸ تیشه به ریشه نظام زدند و با ایجاد فتنه در مقابل نظام ایستادند گرفت. قرار بر این شد که بعضی از افرادی که دستاوردهای انقلاب را زیر سوال بردند در حصر باشند و رهبری نیز بر این امر تاکید کردند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تاکید کرد: اصلاح‌طلبان به طور کامل شورای شهر را در اختیار داشته و در این دوره ۳۰ نفر از اصلاح‌طلبان به عنوان نماینده تهران در مجلس بودند. آنها که این روزها حرفی برای مردم ندارند، به موضوع حصر و آزادی این افراد اشاره می‌کنند. آیا حل مشکلات کشور در گرو رفع حصر این چهار نفر است؟ اگر حصر برداشته شود مشکلات معیشتی مردم و اشتغال جوانان حل می‌شود؟

موسوی لارگانی ضمن تاکید به اهمیت اشتغال، اظهارات نمایندگان در مورد حصر را انحرافی خواند و گفت: اینکه اصلاح‌طلبان می‌گویند محصورین با شکنجه اعتراف کردند، صحبت انحرافی است. سال گذشته به نام حمایت از کالای ایرانی و امسال که به عنوان رونق تولید نامگذاری شده است. حال که اصلاح‌طلبان نتوانستند کاری در این خصوص انجام دهند ذهن مردم را به این سمت منحرف می‌کنند.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه