ارسال به دیگران پرینت

بانک رسالت برای اعطای وام راه های متفاوتی را برای شما به وجود آورده است

بانک رسالت برای اعطای وام راه های متفاوتی را برای شما به وجود آورده است.

بانک رسالت برای اعطای وام راه های متفاوتی را برای شما به وجود آورده است

۵۵آنلاین :

بانک رسالت برای اعطای وام راه های متفاوتی را برای شما به وجود آورده است

زمانی که برنامه مشخص باشد و بانکی هدف خود را بر پایه اصول بانکداری اسلامی قرار داده است. هدفش وام دادن به تمام قشرهای درآمدزای جامعه با توجه به وسع مالی آن ها می باشد و در این مسئله عدالت اجتماعی را مد نظر قرار داده و پیگیر آن است. شما می توانید روی چنین بانکی حساب باز کنید چون بانک رسالت هم روی حضور شما برای عمل های خداپسندانه و قرض الحسنه ای حساب کرده است.

کانون

یکی از راه های اعطای وام بانک رسالت ایجاد یک کانون است. مسئول گرایش فرهنگ، هنر و گردشگری بانک رسالت مازندران گفت: افراد به‌ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه می‌توانند در قالب یک کانون و دریافت یک شماره ثبت یا کد مشتری با هزینه اندکی در بانک رسالت حساب باز کنند. پرداخت تسهیلات براساس کارکرد است. از محل معدل حساب کانون، افرادی توسط نماینده کانون به بانک معرفی و از تسهیلات استفاده می‌کنند.

فرهنگیان

طبق تفاهم نامه ای که بانک رسالت با مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش منعقد کرده است فرهنگیان در سراسر کشور می توانند با استفاده از سامانه اعتبارسنجی مرآت و با شرایطی آسان از خدمات و تسهیلات بانک رسالت بهره مند شوند. حقوق فرهنگیان به عنوان ضامن وامشان مورد قبول است.

بدون حضور

بانک قرض الحسنه رسالت در حال حاضر در کل کشور قادر به ارائه خدمات غیرحضوری اعم از افتتاح حساب، درخواست غیرحضوری چک و درخواست تسهیلات است، گفت: مشتریان این بانک می توانند در هر زمان و مکانی بدون مراجعه به شعبه درخواست خدمات خود را برای بانکدار اجتماعی ارسال کنند.

پیشگام

بانک قرض الحسنه ای رسالت تمام تلاش خود را برای پیشرو بودن در سامانه بانکداری اسلامی انجام می دهد. یکی از کارهای این بانک برای جذب مشتریان بیشتر پرداخت زودتر چند ساعت یارانه نقدی به حساب مسئول خانوار است. با این ترفند شما اگر 12 شب طبق روال هر ماه یارانه به حسابتان می آید بانک رسالت بین 5 تا 10 ساعت زودتر یارانه را به حساب شما واریز خواهد کرد. با این شیوه به شما پیشنهاد کرده است که حساب بانکی خود را از هر بانک دیگری که برای واریز یارانه تعریف کرده اید، تغییر دهید و به بانک رسالت بپیوندید و از این امتیاز بهره ببرید.

شعبه

اگر در شهر کوچکی یا روستای یک هموطن قصد گرفتن وام از این بانک را داشته باشد و بانک رسالت درآنجا شعبه نداشته باشد با دسترسی به دنیای مجازی می تواند از خدمات بانک رسالت بهرهمند شود. بانک رسالت خدمات رسانی به تمام هموطنان را مد نظر قرار داده است.

یک امضا

یک امضا الکترونیکی برای فرد متقاضی می ماند، هر زمانی که وقت کرد به نزدیک ترین شعبه در شهر مجاور خودش مراجعه می کند و امضایش را با حضورش در بانک ثبت می کند.

شغل

بانک رسالت به تولید و توسعه مشاغل ملی اهمیت فراوانی می دهد. اما طبق گفته مدیر عامل بانک قرض الحسنه ای رسالت در حوزه اشتغال اعتقاد ما در این است که با تزریق پول و دادن وام بانکی کار ایجاد نمی شود بلکه برای این مهم باید ساختاری مناسب تعریف و طراحی شود.

طراحی

در همین راستا ساختاری به نام شبکه توسعه اجتماعی رسالت طراحی شده است تا بانک رسالت در راستای وام بانکی که به مشاغل می دهد تنها نقش منفعلی نداشته باشد و نقش حمایتی و راهنما را هم ایفا کند. گروه توسعه کارآفرینی ثمین، دانشگاه رسالت، بازار اعضا، شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت و بانک قرض الحسنه رسالت، سازمان های راهبری این شبکه هستند. امور فرهنگی و ساختارسازی این شبکه همبرعهده انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی است.

ساجد

بانک قرض الحسنه رسالت به محصلین و دانشجویان هم با توجه به شرایط خودشان در دو دوره تحصیلی وام می دهد. برای اعلام آمادگی و گرفتن وام از دانشجویان خواسته به سامانه ساجد این بانک مراجعه کنند و در آن ثبت نام کرده، در نوبت دریافت وام تحصیلی خود قرار بگیرند. زمان بندی دریافت وام تحصیلی هم به این شرح است:

1

نیمسال اول تحصیلی

پانزدهم مرداد ماه

پانزدهم مهر ماه

2

نیمسال دوم تحصیلی

دهم دی ماه

دهم اسفند ماه

دیده شدن

بانک رسالت از محصل و دانشجویی که به درآمدزای نرسیده است تا بازنشسته ای که برای تامین مایحتاج، خرج و برج های دوران بازنشستگی نیاز به حمایت دارد را دیده است. با توجه به شرایط مالی و بازپرداخت هر قشر برای آن ها تسهیلات ویژه ای آماده کرده است.

حضور قدرتمند

حضور بانک قرض الحسنه رسالت در نظام بانکی برای کم کردن نرخ تسهیلاتی است که مشتریان داده می شود. بانکداری اسلامی و حذف معقوله ای به نام ربا وپاین آوردن سود و گرفتن آن در حد منطقی و کارمزد یکی از خدمات مهم و ویژه ایاست که بانک رسالت به اقتصاد کشورمان انجام می دهد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه