ارسال به دیگران پرینت

«روغنی» به عنوان مدیرعامل هپکو انتخاب خواهد شد

سخنگوی دولت با اشاره به مشکلات شرکت هپکوی اراک از تغییر مدیر عامل این شرکت خبر داد.

«روغنی» به عنوان مدیرعامل هپکو انتخاب خواهد شد

۵۵آنلاین :

علی ربیعی در نشست خبری خود با رسانه ها درباره اعتراض کارگران هپکو به عدم پرداخت مطالباتشان نیز اظهار کرد: مشکل امروز هپکو، مشکل تولید آن است چون خریداران کم شده‌اند ضمن اینکه تکنولوژی آن نیز باید نوسازی شود اما مساله دوم نوع خصوصی‌سازی‌هاست. افرادی که مدیریت این نهاد را برعهده گرفتند، نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند بنابراین خصوصی‌سازی صورت گرفته، خصوصی‌سازی ناسالمی نبود ولی افراد نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند هرچند که می‌شد درباره صلاحیت افراد بیشتر بررسی شود.

وی افزود: یکی از بانک‌ها مکلف شد حقوق عقب‌مانده کارگران را پرداخت کند بنابراین کنسرسیومی بنابر توصیه روحانی تشکیل شد که می‌تواند تولیداتی داشته باشد که مورد نیاز است. با ورود این کنسرسیوم هم تولید تضمین می‌شود و هم آرامشی در این شرکت ایجاد خواهد شد و اگر اشتباه نکنم، آقای روغنی به عنوان مدیرعامل انتخاب خواهد شد.

ربیعی بیان کرد: امروز دولت درباره خصوصی‌سازی دقت بسیار زیادی دارد ولی هر خصوصی‌سازی پر از حرف و حدیث است و دقیقا به همین دلیل در جلسه اخیر سران قوا، این موضوع مطرح شد. خصوصی‌سازی و کوچک کردن دولت استراتژی صحیحی است ولی شیوه آن حرف و حدیث‌هایی دارد اما من یقین دارم سازمان خصوصی سازی دقت لازم را خواهد داشت.

منبع : ایلنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه