ارسال به دیگران پرینت

وزیری: با کمان قرضی به دنبال سهمیه المپیک هستم!

عضو تیم ملی ریکرو مردان گفت: در شرایطی خود را برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در تایلند آماده می‌کنم که به دلیل شکسته شدن بازوی کمانم مجبور شدم تجهیزات یکی از دوستانم را که متعلق به ۸ سال پیش است قرض کنم تا سهمیه را از دست ندهم.

وزیری: با کمان قرضی به دنبال سهمیه المپیک هستم!

۵۵آنلاین :

عضو تیم ملی ریکرو مردان گفت: در شرایطی خود را برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در تایلند آماده می‌کنم که به دلیل شکسته شدن بازوی کمانم مجبور شدم تجهیزات یکی از دوستانم را که متعلق به ۸ سال پیش است قرض کنم تا سهمیه را از دست ندهم.

میلاد وزیری در گفت وگو با ایسنا، درباره میزان آمادگی خود برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند و کسب سهمیه انفرادی المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: برای حضور قدرتمند در این مسابقات هر روز صبح و بعدازظهر تمرین تیراندازی دارم و ۳ روز کار بدنسازی به صورت شخصی انجام می‌دهم تا برای مسابقات تایلند که آذرماه برگزار می‌شود، آماده شوم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از حضور روانشناس در اردوی تیم ملی برخوردار هستید یا خیر؟ گفت: تیم ملی روانشناس ندارد اما مدتی است که تحت آموزش دکتر خسرو حمزه هستم تا در کنار ارتقای مهارت‌های فنی تیروکمان، از نظر مهارت‌های روانی نیز خود را آماده می‌کنم تا در تایلند بتوانم سهمیه انفرادی المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنم.

عضو تیم ملی ریکرو مردان خاطرنشان کرد: یک کماندار برای این که بتواند موفق به کسب سهمیه شود باید قبل از شرکت در مسابقات کسب سهمیه در چند تورنمنت برون مرزی حضور پیدا کند تا با مرتفع کردن ضعف‌های تکنیکی خود حضور قدرتمندی در مسابقات داشته باشد من متاسفانه قبل از شرکت در جام جهانی هلند ۲ تا ۳ سال بود در هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکرده بودم و واقعا نمی‌دانستم ضعف کارم کجاست. بعد از هلند نیز قرار بود در کاپ آسیا فیلیپین حضور پیدا کنیم که به دلیل صادر نشدن ویزا به این تورنمنت نیز اعزام نشدیم. به هر صورت معتقدم قبل از تایلند باید حداقل یک اردوی تدارکاتی برون مرزی داشته باشیم تا با آمادگی خوبی عازم این رقابت‌ها شویم.

وزیری همچنین با اشاره به قدیمی بودن تجهیزات اکثر کمانداران برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ افزود: در حال حاضر خرید تجهیزات تیروکمان چیزی حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان است که تهیه آن از عهده‌ی کماندار خارج است. در حال حاضر نیز ۹۰ درصد از تجهیزات را خود خانواده‌ها تهیه می‌کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای آماده‌سازی خود جهت شرکت در مسابقات کسب سهمیه با کمبود تجهیزات مواجه هستید یا خیر؟ اظهار کرد: مشکل تجهیزات که گریبانگیر همه کمانداران است خود من نیز به دلیل شکسته شدن بازوی کمانم مجبور شدم تجهیزات یکی از دوستانم را که مربوط به ۸ سال پیش است قرض بگیرم تا خود را برای کسب سهمیه المپیک توکیو در تایلند آماده کنم. به هر صورت دوست نداشتم به خاطر یک بازوی کمان که هزینه آن ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان است، سهمیه المپیک را از دست بدهم.

وزیری گفت: تمام تلاشم بر این است تا در تایلند سهمیه انفرادی را کسب کنم تا دیگر مجبور نشوم کار را به برلین آلمان که سال آینده آخرین فرصت برای کسب سهمیه است، واگذار کنم. با کسب سهمیه در تایلند شرایط بهتری خواهم داشت تا با آمادگی بهتری خود را برای المپیک ۲۰۲۰ آماده کنم.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های رییس کمیته ملی المپیک و فدراسیون تیروکمان خاطرنشان کرد: اگر بعد از مدتها دوباره به تیم ملی برگشتم به خاطر حمایت‌های رییس کمیته ملی المپیک و فدراسیون تیروکمان بود. البته سعی می‌کنم تحت هیچ شرایطی وارد حاشیه نشوم و تمام تمرکز خود را برای حضور موفق در تایلند معطوف کنم.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه