ارسال به دیگران پرینت

هر آنچه مردها برای خوش‌تیپ بودن در پاییز ۲۰۱۹ نیاز دارند

از بوت‌های شیک گرفته تا سوئیشرت‌ها و پلیورهای آستین بلند را می‌توان در فصل پاییز بر تن هر مرد خوش‌تیپی دید.

هر آنچه مردها برای خوش‌تیپ بودن در پاییز ۲۰۱۹ نیاز دارند

۵۵آنلاین :

خوبی فصل سرما این است که لباس‌ها، چند لایه هستند و فرد برای پوشیدن لباس‌های شیک قدرت مانور زیادی دارد. اما مساله این است که همه مردها نمی‌دانند چه مدل‌هایی باید بپوشند یا چه طرح و رنگ و تیپی مناسب آنهاست. همین ناآگاهی سبب می‌شود تا ظاهر کلی آنها آن‌طور که باید، جذاب به نظر نرسد.

به همین منظور ما در این مطلب هر آنچه یک مرد برای خوش‌تیپ بودن در پاییز ۲۰۱۹ نیاز دارد را معرفی کرده‌ایم تا به کمک این مقاله، پاییز امسال در میان دوستان خود خوش بدرخشید.

کاپشن، ژاکت و کت‌های پاییزی مردانه

تیپ مردانه پاییزی

کت و ژاکت گزینه‌های خوبی برای سومین فصل سال هستند. این لباس‌ها گرمای کافی در بیرون از خانه را مهیا می‌کنند و در عین حال، خیلی آسان از تن درآورده می‌شوند تا در محیط‌های سربسته احساس گرما نکند. ژاکت‌های مردانه اصولا در جنس‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند که ما در زیر به اختصار چندین نمونه را معرفی کرده‌ایم و کاربرد هر کدام را نیز برایتان نوشته‌ایم.

ژاکت / کت شمعی

یکی از لباس‌های مردانه مناسب فصل پاییز ژاکت‌های شمعی است. البته باید توجه داشته باشید که مدل‌های نازک و سبک را انتخاب کنید که گرمای زیادی ندارند اما از بدن شما در برابر باد و باران محافظت می‌کنند. اگر رنگ این ژاکت تیره باشد بهتر است.

کاپشن سبک پاییزی

تیپ مردانه پاییزی

کاپشن در واقع نوعی کت است که کلاه دارد. در سومین فصل از سال می‌توانید کاپشن‌های سبک از جنس خز بپوشید. این کاپشن‌ها را می‌توان به چتر لباس‌ها تعبیر کرد چراکه همه لباس‌هایتان را از باد و باران محافظت می‌کنند.

کت چرمی

یک کت چرمی فیت در کنار شلوار جین از جمله ترکیب‌هایی است که مردان را بسیار خوش‌تیپ و جذاب نشان می‌دهد. البته این مدل لباس‌ها مناسب هر استایلی نیست و باید مطمئن باشید که اصول پوشیدن لباس چرمی را بلد هستید. مزیت کاپشن چرمی این است که اگر درست از آن مراقبت کنید تا آخر عمر سالم و قابل استفاده باقی خواهند ماند.

اگر توان مالی لازم برای خرید کاپشن چرمی اصل را ندارید می‌توانید به سراغ نمونه‌های مصنوعی اما باکیفیت بروید. اما هرگز پول خود را برای خرید چرم‌های بی‌کیفت هدر ندهید زیرا نه تنها با دوام نیستند، بلکه ظاهر زیبایی هم ندارند.

کاپشن‌ با دوخت‌های لوزی

تیپ مردانه پاییزی

این کاپشن‌ها از جنس پلی استر و پر هستند و علاوه بر سبک بودن بسیار شیک هم دیده می‌شوند. مزیت این تیپ کاپشن در این است که هم در مناسبت‌های رسمی می‌توان آنها را پوشید و هم در دورهمی‌های دوستانه و سفرهای کوتاه.

پیراهن، پلیور و سوئیشرت‌های پاییزی مردانه

تیپ مردانه پاییزی

پیراهن آکسفورد مردانه

تقریبا همه مردهای دنیا پیراهن‌های کلاسیک آکسفورد در کمد لباس‌های خود دارند. این پیراهن‌ها را در فصل پاییز هم می‌توان به تنهایی پوشید و هم با کت یا ژاکت‌هایی که در بالا معرفی کردیم. بهترین رنگ‌ها برای پیراهن آکسفورد زیتونی، توسی، قهوه‌ای و کرم است.

پیراهن فلانِل

تیپ مردانه پاییزی

پیراهن فلانِل یا پشمی یکی از زیباترین پیراهن‌های مردانه برای فصل پاییز است. اغلب این پیراهن‌ها در رنگ‌های گرم و با طرح‌های چهارخانه عرضه می‌شوند. فلانل را می‌توانید به تنهایی با شلوار جین یا کتان بپوشید، یا آن را با تی‌شرت ست کنید و دکمه‌های پیراهن را باز بگذارید.

تی‌شرت هِنِلی

این تی‌شرت‌ها با پارچه‌های پشمی و ضخیم هم عرضه می‌شوند که مناسب فصل پاییز هستند. هنلی‌شرت در واقع تی‌شرتی ساده با یقه گرد است که همیشه زیر یقه ۲ تا ۵ دکمه وجود دارد. به این طرح از تی‌شرت، Henley گفته می‌شود.

پلیور

پلیوور لباسی گرم به حساب می‌آید که نمونه‌های ظریف و نازک آن برای فصل پاییز گزینه مناسبی هستند. نمونه‌های متنوعی از پلیورهای مردانه پاییزه در بازار موجود است که می‌توانید با توجه به سلیقه و استایل خود مدل مناسب را خریداری کنید.

هودی

سوئیشرت‌های کلاه‌دار را هودی می‌گویند که برای فصل بارانی پاییز گزینه بسیار مناسبی است. هودی‌ها اغلب ۱۰۰ درصد از جنس نخ و پنبه هستند و تفاوت آنها فقط به برند و طرحشان مربوط است. شاید برخی تصور کنند که هودی فقط برای تفریح و مناسبت‌های دوستانه است اما باید بدانید که این لباس را اگر با یک کت و نیم‌بوت بپوشید، برای موقعیت‌های نیمه رسمی هم قابل استفاده خواهد بود.

شلوارهای پاییزی مردانه

تیپ مردانه پاییزی

شلوار جین

برای مردان هیچ شلواری راحت‌تر از جین نیست. این مدل را می‌توان در هر موقعیت و فضایی پوشید و همیشه مرتب به نظر رسید. جین‌های راسته و تنگ با رنگ‌های تیره برای فصل پاییز و زمستان مناسب‌تر هستند.

شلوار پشمی

از دیگر گزینه‌های مناسب برای فصل سرما شلوارهای پشمی هستند. این شلوار جنس و بافت نرمی دارند و اغلب با تیپ‌های مینیمالیستی ست می‌شوند.

تیپ مردانه پاییزی

جین

شلوار کتان

شلوارهای نخی و کتان هم برای فصل پاییز گزینه‌های مناسبی هستند. مزیت آنها این است که از جنس ۱۰۰ درصد کتان دوخته شده‌اند و مطمئن خواهید بود که در سرما از بدن شما محافظت می‌کنند. این شلوارها در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند اما بد نیست در فصل پاییز سراغ رنگ‌های تیره و گرم بروید.

کفش‌های پاییزی مردانه

تیپ مردانه پاییزی

چکمه (بوت)

بوت و نیم‌بوت‌های چرمی به رنگ‌های قهوه‌ای، عسلی و مشکی در فصل پاییز از جمله جذاب‌ترین کفش‌ها هستند که می‌توانید باشلوارهای جین یا کتان آنها را ست کنید.

کتانی‌های غیر رسمی (کژوآل)

کتانی، کفش بسیار راحتی است که در رنج قیمتی متفاوتی در بازار وجود دارد. بهتر است سراغ نمونه‌هایی بروید که ضدآب هستند زیرا در پاییز بارندگی زیاد است.

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه