ارسال به دیگران پرینت

انتشار نسخه عربی «رستاخیز» در یوتوب/ واکنش بازیگر این فیلم

نسخه عربی و کامل فیلم «رستاخیز» در یوتوب منتشر شد. بهادر زمانی، بازیگر نقش «حضرت عباس (ع)»، مردم را به تماشای این فیلم دعوت کرد.

۵۵آنلاین :

بعد از کشمکش‌های فراوان، کشیدن پرونده فیلم «رستاخیز» به دادگاه و اعتراض‌های احمدرضا درویش، همچنان وضعیت اکران عمومی این فیلم تاریخی نامشخص است. حال با گذشت چند سال از ساخت این فیلم، نسخه دوبله عربی فیلم «رستاخیز» در یوتوب منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

فیلم «رستاخیز» تنها چند ساعت پس از اولین اکران‌اش به علت اعتراضات عده‌ای در میدان شهدا و مقابل وزارت ارشاد از پرده پایین کشیده شد.

بهادر زمانی ، بازیگر نقش «حضرت عباس (ع)» در فیلم سینمایی «رستاخیر» با انتشار بخش‌هایی از فیلم در اینستاگرامش نوشت:

"ساعاتی پیش متوجه شدم که نسخه دوبله عربی فیلم سینمایی رستاخیز در فضای مجازی، در دسترس مخاطبان قرار داده شده. حال که پس از حدود گذشت ده سال از شروع تولید این اثر فاخر میگذرد، این سبک و نحوه پخش فیلم را به چشم خِیر میبینم و امیدوارم صاحب اصلی این حرکت، از تلاش دوستان و همکاران و این بنده حقیر، رضایت داشته باشد. درد دلها بسیار است. در آستانه عاشورای حسینی، علاقمندان به تماشای این فیلم را دعوت میکنم تا نسخه قابل دانلود را در سایتها تماشا کنند.

http://bia2safa.net/goto/web/url/715129

ما هم خدایی داریم... این بهترین جوابیست که میتوان به دشمنان دوست نما داد. به مارهایی که فقط در آستین پرورش پیدا میکنند."

فیلم «رستاخیز» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و 9 سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمبرداری(جشنواره بین الملل)، بهترین موسیقی، بهترین بازیگر مکمل مرد، بهترین طراحی صحنه و لباس، بهترین چهره پردازی و بهترین جلوه های ویژه میدانی را کسب کرده است. «رستاخیز» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین صدا و بهترین جلوه های ویژه بصری این جشنواره نیز شده بود.

منبع : سلام سینما
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه