ارسال به دیگران پرینت

شان پن: امکان ندارد ترامپ دوباره رییس‌جمهور شود

شان پن ستاره سینما است و بازیگر برنده اسکار. او که از مخالفان تند دونالد ترامپ است، با یقین از شکست او در انتخابات ۲۰۲۰ سخن گفت.

شان پن: امکان ندارد ترامپ دوباره رییس‌جمهور شود

۵۵آنلاین :

به زودی کتاب «باب هانی آواز می‌خواند» نوشته شان پن به بازار خواهد آمد، این کتاب از آن دست آثاری است که نیامده جنجال به پا کرده.

کتاب شان پن دومین قسمت از طنز سیاهی است که قهرمان آن یک آدمکشی بین‌المللی است. پن که در گرماگرم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و به قدرت رسیدن ترامپ به فکر نوشتن این کتاب افتاده می‌گوید: «در جریان انتخابات سال ۲۰۱۶ باید چیزی پیدا می‌کردم تا حواسم را از آنچه روی می‌داد، پرت کند وگرنه کارم به خودکشی می‌کشید. بنابراین سعی کردم هر چه را که در ذهنم می‌گذرد و احساس می‌کنم به شکلی اغراق‌شده بنویسم.»

او این کار را می‌کرد تا در آنچه خودش یکی از «زشت‌ترین شکل‌های مشارکت آگاهانه مردم» در سرنوشت کشور می‌نامد، خودش را سرگرم کند.

پن که باور دارد نسل جوان آمریکایی تغییراتی انقلابی در این کشور ایجاد خواهند کرد، اعلام کرد: «امکان ندارد که ترامپ دور دوم هم رییس‌جمهور شود.» او باور دارد که همین نسل جوان آمریکایی در دور بعدی جوابشان به ترامپ یک نه بزرگ خواهد بود.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه