ارسال به دیگران پرینت

تنش لبنان و اسرائیل در هنر /خواننده لبنانی: در یک کلام اسرائیل دشمن است

راغب علامه: سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل نخواهد توانست ما را به واکنش نشان دادن بکشاند، زیرا ارزش اینکه افتخار پاسخ به آن را بدهیم، ندارد.

تنش لبنان و اسرائیل در هنر /خواننده لبنانی: در یک کلام اسرائیل دشمن است

۵۵آنلاین :

در پی اتهام زنی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به جنبش حزب الله با استناد به سروده یکی از خوانندگان عرب، رویارویی سیاسی و نظامی بین اسرائیل و لبنان به عرصه هنر کشیده شد.

بنابر اعلام شبکه "سی.ان.ان" عربی، "اویخای ادرعی" سخنگوی ارتش اسرائیل با استناد به ترانه "کشور پر کشید" با صدای "راغب علامه" خواننده لبنانی، حزب الله را به سوء استفاده از "سرزمین سروها" متهم و آرزو کرد لبنانی ها نجات پیدا کنند.

اما راغب علامه به سرعت به این سخن، پاسخ داد و گفت: سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل نخواهد توانست ما را به واکنش نشان دادن بکشاند، زیرا ارزش اینکه افتخار پاسخ به آن را بدهیم، ندارد. همه ما از جنایت هایی که اسرائیل هر روز در لبنان، فلسطین و سوریه و سایر نقاط مرتکب می شود، با خبر هستیم و در یک کلام "اسرائیل دشمن است".

این در حالی است که در پی سقوط دو پهپاد اسرائیلی در ضاحیه جنوبی بیروت در سوم شهریور ماه جاری، تنش بین لبنان و رژیم صهیونیستی شدت پیدا کرد.

شبکه تلویزیونی "المنار" نیز امروز دوشنبه از سرنگونی یک پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی در جنوب شهرک رامیه لبنان به دست نیروهای مقاومت اسلامی خبر داد.

مقاومت اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: مجاهدان این جنبش با سلاح مناسب یک پهپاد اسرائیلی را هنگام عبور از مرز فلسطین و لبنان به سوی شهرک جنوبی رامیه، رهگیری کردند، به گونه ای که این پهپاد در بیرون این شهرک سرنگون شد و هم اکنون در اختیار نیروهای مقاومت اسلامی قرار دارد.

منبع : عصرایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه