ارسال به دیگران پرینت

گرایش سرمایه‌گذاران به تولید داخل

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: درست است که شرایط موجود سخت است و محدودیت‌هایی در بخش اقتصادی داریم اما با همت بلند سرمایه‌گذاران ما، توقفی در روند پیشرفت پروژه‌ها نداشتیم بلکه به خوبی شاهد گرایش عظیم سرمایه گذاران به تولید داخل هستیم.

گرایش سرمایه‌گذاران به تولید داخل

۵۵آنلاین :

مرتضی بانک امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های منطقه آزاد انزلی، اظهار کرد: علی رغم محدودیت‌هایی که برای کشور پس از خروج آمریکا از برجام ایجاد شد، خوشبختانه هیچ عقبگردی در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌هایمان نداشتیم.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور افزود: بعد از خروج آمریکا از برجام محدودیت‌هایی علی الخصوص در نوسانات قیمت ارز و افزایش قیمت‌ها داشتیم، اما امروز در کشور یک حرکت جدی و ارزنده برای تولید داخلی را شاهد هستیم.

بانک ادامه داد: امروز اگر به دنبال توسعه و رونق برای آینده کشور و فرزندان‌مان هستیم به آنچه که بیش از هرچه نیاز داریم این است که «تولید» و «اقتصاد» کشور تقویت شود و ضرورت دارد از ظرفیت بخش خصوصی در جهت تحقق این امر استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان اعتماد سرمایه گذاران بود که در چنین برهه‌ای سرمایه‌های خود را در جهت رونق تولید و اشتغالزایی به کار گرفته‌اند، بیان کرد: با هر اشتغالزایی یک خانواده از چرخه تولید بهره‌مند می‌شود.

بانک ادامه داد: اقتصادی که بخواهد با پول نقد چرخش پیدا کند جز گداپروری حاصل دیگری ندارد، باید از یک سرمایه محدود فرصت‌های جدید ایجاد کرد که سرمایه‌گذاران ما با همین روش وارد عرصه تولید شده‌اند.

مشاور رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: اگر ما امروز به توسعه اقتصادی و رونق تولید که مدنظر مقام معظم رهبری هم هست، نیاز داریم باید الزامات آن را فراهم کنیم و در این راستا سرمایه گذار باید به عنوان یک عنصر مولد تلقی شود.

بانک بیان کرد: ما به عنوان فعالین مناطق آزاد که در اصل نام آن حراست از آزادی عمل و حمایت از فعالیت‌های اقتصادی گرفته شده، باید همه ارکان را در راستای حفاظت از این ارزش گذاری‌ها به کار گیریم.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور بیان کرد: سرمایه گذاران، سربازان گمنام عرصه اقتصادی کشور هستند که باید قدر آنها را دانست، لذا در مناطق آزاد با آغوش باز از سرمایه گذاران استقبال می‌کنیم و خوشبختانه در این راستا منطقه آزاد انزلی بسیار فعال است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان منطقه آزاد برای خدمت به تک تک سرمایه‌گذاران آماده است، ادامه داد: امروز بعضا پروژه‌های کوچکی که در سطح منطقه به بهره‌برداری رسید که بسیار تاثیرگذار بودند که نشان می‌دهد همه پروژه‌ها در ابعاد مختلف برای منطقه دارای اهمیت هستند.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه