ارسال به دیگران پرینت

ظریف: دیپلماسی فعال ایران ادامه دارد

وزیر امور خارجه ایران در پیامی توئیتری با عنوان تداوم دیپلماسی فعال ایران، گزارشی از فعالیت های دیپلماتیک روز گذشته خود را ارائه داد.

ظریف: دیپلماسی فعال ایران ادامه دارد

۵۵آنلاین :

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران شنبه شب در پیامی توئیتری با بیان اینکه «دیپلماسی فعال ما ادامه دارد»، فعالیت‌های دیپلماتیک روز شنبه خود را اینگونه توضیح داد:

"امروز: - سخنرانی به مناسبت بیست و نهمین سالگرد آزادی آزادگان سرافراز در جمع رزمندگان جنگ. اکنون، عراق شریک بزرگ تجاری ماست. - دیدار ثمربخش با معاون وزیر امور خارجه ژاپن. - مصاحبه با لستر هولت از شبکه ان‌بی‌سی. - نشست یمن، چهار کشور اروپایی و ایران در تهران. اکنون هم برای گفتگوهای سطح بالا در کویت."

ظریف روز شنبه به منظور دیدار و گفت وگو با مقام های کویتی لحظاتی پیش عازم آن کشور شد. وی در این سفر یک روزه با همتای کویتی و سایر مقام‌های آن کشور درباره مسائل دوجانبه و تحولات منطقه‌ای گفت‌وگو و تبادل‌نظر خواهد کرد.

وی در ابتدای سفر به کویت با اعضای انجمن دوستی ایران و کویت دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار که جمعی از اعضای انجمن دوستی ایران و کویت در آن حضور داشتند، روابط دوستانه و دیرینه ایران و کویت، مسائل منطقه‌ای از جمله اوضاع فلسطین، ضرورت همکاری در خلیج فارس، شرایط جاری در منطقه و تروریسم اقتصادی آمریکا علیه مردم ایران مورد بحث قرار گرفت.

ظریف پس از پایان مذاکرات روز یکشنبه کویت را به مقصد ایران ترک خواهد کرد.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه