ارسال به دیگران پرینت

«گردو» به جشنواره فیلم لوکاس آلمان راه یافت

فیلم سینمایی «گردو» به بخش مسابقه چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک ونوجوان «لوکاس» در کشور آلمان راه یافت.

«گردو» به جشنواره فیلم لوکاس آلمان راه یافت

۵۵آنلاین :

این فیلم سینمایی در اولین حضور بین المللی خود در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم لوکاس که از معتبرترین جشنواره های موضوعی کودک و نوجوان مورد تایید فیاپ (فدراسیون بین‌المللی انجمن تهیه‌کنندگان فیلم) است حضور دارد و با ۷ فیلم دیگر از کشورهایی چون دانمارک، هند، آلمان، چین و... در این بخش رقابت می کند.

«گردو» فیلمی در گونه کودک و نوجوان به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی است و آنا نعمتی، مهرنوش مقیمی، محسن عالم‌زاده، مهدی مرعشی، مریم نیک‌آیین، محمدمبین یوسفی، سید رادین صمدی و فاطمه مجیبیان بازیگران این اثر سینمایی هستند.

فیلمنامه این اثر سینمایی را مارال سجادی و محمدرضا حاجی غلامی نوشته‌اند.

این فیلم داستان کودکی است که بابت گناهی که مرتکب شده احساس می‌کند دست هایش در حال سیاه شدن است و این موضوع همزمان با اختلاف پدر و مادرش و جدایی آنهاست. او در سفر به روستایی دورافتاده در کویر همراه با مادرش به بهانه تماشای خسوف وارد چالش پذیرفتن و باور این دو موضوع گناه و جدایی می‌شود.

برخی از عوامل این اثر سینمایی نیز عبارتند از:

تهیه کننده: سید احد میکاییل زاده، مدیر برنامه ریزی: محمدحسن یاسایی، دستیار کارگردان: ولی اویسی، طراح صحنه و لباس: ابوالفضل سلیمی دربرزی، چهره پرداز: ساقی شاهمرادی، طراح جلوه های ویژه بصری: علی تصدیقی، مدیر صدابرداری: طاهر پیشوایی، موسیقی: محمدعلی نجف‌پور، طراحی و ترکیب صدا: طاهر پیشوایی، مدیر تولید: وحید مشاری، مدیر فیلمبرداری: رامین راستجو، تدوین: آرش تیمورنژاد و زهره صباغیان، عکاس: امید عابدی، مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: رکسانا قهقرایی.

فیلم «گردو» پیش از این متقاضی حضور در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان بود که مورد تایید هیات انتخاب این رویداد قرار نگرفت که مورد اعتراض سازندگان قرار گرفت.

چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان لوکاس از تاریخ ۱۹ تا ۲۶ سپتامبر (۲۸ شهریور تا ۴ مهر) در فرانکفورت برگزار میشود.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه