ارسال به دیگران پرینت

مقام ارشد حماس: گروه‌های مقاومت مصمم به آزادسازی فلسطین هستند

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه، بر مصمم بودن گروه های مقاومت برای آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان تاکید کرد.

مقام ارشد حماس: گروه‌های مقاومت مصمم به آزادسازی فلسطین هستند

۵۵آنلاین :

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «یحیی السنوار» روز چهارشنبه به دیدار رهبران سیاسی و فرماندهان نظامی جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در غزه به منظور بحث و تبادل نظر در مورد پروژه مقاومت، طرح‌ها و راهکارهای آزادسازی فلسطین و حق بازگشت آوارگان به سرزمین فلسطین اشاره کرد.

وی با حضور در منزل یک خانواده‌ فلسطینی در شهر رفح در جنوب غزه، اظهار داشت که جنبش حماس و دیگر گروه‌های مقاومت و جریان های ملی و اسلامی فلسطین همچنان به آماده سازی خود برای نبرد آزادی فلسطین ادامه می‌دهند.

السنوار تصریح کرد که طی روزهای اخیر فرماندهان ارشد گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس و گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی با هم دیدار کردند و در این دیدار شماری از رهبران سیاسی دو طرف نیز حضور داشتند.

وی یادآورشد که که این دیدار 6 ساعت به طول انجامید و طی آن بحث و گفت وگوهای مفصلی در مورد پروژه آزادسازی فلسطین و مقدمات آن و مقابله با تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه باریکه غزه انجام شد.

مقام ارشد حماس تاکید کرد که ما و برادرانمان در جنبش جهاد اسلامی به تلاش‌های شبانه روزی خود ادامه می‌دهیم و همه شاهد پیشرفت فعالیت‌های ملی مقاومت هستند که بارزترین نشانه آن تشکیل هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره و اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت در غزه است.

السنوار افزود: تمامی گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه به طور شبانه روزی در حال آماده سازی خود برای نبرد آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان به شهر و دیار خود هستند و در این راستا پیشرفت‌های زیادی کرده‌اند.

وی ادامه داد که مقاومت، لحظه‌ای از تقویت توان موشکی و حفر تونل در مرزهای باریکه غزه دست نخواهد کشید و فرزندان این ملت به طور شبانه روزی در تلاش برای تحقق این هدف هستند.​

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه