ارسال به دیگران پرینت

داستان برد پیت و همسران سابقش! آیا جنیفر از آنجلینا انتقام می‌گیرد؟

برد پیت و آنجلینا جولی بازیگران سرشناس هالیوودی اخیرا از یکدیگر جدا شده اند. زوجی که از دید بسیاری از افراد از جذاب ترین زوج های هالیوودی محسوب می شدند. اما هر دو این بازیگران پیش از ازدواج با یکدیگر ازدواج های دیگری در کارنامه های خود داشتند.

داستان برد پیت و همسران سابقش! آیا جنیفر از آنجلینا انتقام می‌گیرد؟

۵۵آنلاین :

برخی از نشریات آمریکایی معتقدند جنیفر آنیستون همسر سابق برد پیت در تلاش است از آنجلینا جولی انتقام بگیرد. اما چرا؟

سالها پیش از آن که آنجلینا جولی و برد پیت با یکدیگر آشنا شوند، جنیفر آنیستون و برد پیت با یکدیگر آشنا شدند و ازدواج کردند. زوجی عاشق و دوست داشتنی که سالها نیز با یکدیگر زندگی کردند. این زندگی عاشقانه ادامه داشت تا این که برد پیت و آنجلینا جولی در فیلم آقا و خانم اسمیت با یکدیگر همبازی شدند و همین موضوع حواشی شدیدی بین این دو نفر ایجاد کرد و در نهایت رابطه زناشویی برد پیت و جنیفر آنیستون را نیز مختل کرد.

جنیفر آنیستون از آنجلینا جولی انتقام می گیرد؟ / ماجرای برد پیت و همسران سابقش!

اگرچه آنجلینا جولی هر نوع مداخله خود در طلاق جنیفر آنیستون و برد پیت را تکذیب می کند. اما به هرحال تداخل زمانی ساخت فیلم آقا و خانم اسمیت و جدایی برد پیت شایعاتی متعدد ایجاد کرد. اکنون به نظر می رسد ماجرا برعکس شده است. چرا که گفته می شود برد پیت و جنیفر آنیستون از مدتی قبل به شکل پنهانی یکدیگر را ملاقات می کنند و روابطی دوستانه برقرار کرده اند.

حتی گفته می شود قرار است این دو نفر به زودی روابط خود را علنی کنند. گرچه این موضوع در حد شایعه و حدس و گمان است اما اگر حقیقت داشته باشد به این معنی است که تاریخ تکرار می شود اما این بار به نفع آنیستون و به ضرر جولی.

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه