ارسال به دیگران پرینت

وزیر دفاع: تحریم 16 ماهه را به زودی شکست خواهیم داد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به دستاوردهای پیشرفته نظامی و جایگاه مردمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، گفت: نیروهای مسلح ایران به برکت خون شهدا و هدایت های رهبری، آمادگی کامل در برابر هر خطر و حرکتی از دشمنان را در منطقه دارد.

وزیر دفاع: تحریم 16 ماهه را به زودی شکست خواهیم داد

۵۵آنلاین :

امیر سرتیپ امیر حاتمی عصر پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای روستای لاشک و یاد بود شیخ فضل الله لاشکی نوری در مسجد جامع این روستا در بخش کجور شهرستان نوشهر افزود: امروز هدف قرار دادن پیشرفته ترین پهباد آمریکایی بیانگر پیشرفت چشمگیر صنایع دفاعی داخلی است که به برکت خون شهدا و تلاش فرزندان ملت شهید پرور در صنایع دفاعی، شرکت های دانش بنیان و دانشگاه محقق شد.

وی ادامه داد: دشمنان تصور نمی کردند که ایران به آنچنان پیشرفتی دست یابد که با استفاده از سامانه راداری و دفاعی ساخت ایران اسلامی پهپاد دشمن را شناسایی و آن را مورد هدف قرار دهد .

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران دارای تجهیزات نظامی پیشرفته در هوا، دریا و خشکی است و دشمنان جرات برخورد در میدان نظامی را به خود نمی دهند.

سرتیپ حاتمی با اشاره به توقیف کشتی انگلیسی افزود: زمانی که کشتی ایرانی از سوی انگلیس غیرقانونی و دزدانه توقیف شد بعد از فرمایش رهبری نیروهای مسلح که شاهد تخلف آشکار کشتی انگلیسی در منطقه بودند به عنوان حافظ امنیت تنگه هرمز آن را توقیف کردند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: سرویس اطلاعاتی انگلیس به دروغ از مسیر غیر متعارف از حرکت کشتی خود ابراز بی اطلاعی کرد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان به دروغ اعلام می کنند که به دنبال تحریم ملت ایران نبوده و خواهان گفت وگوی بدون پیش شرط هستند و در رفتاری متناقض و آشکار در دنیا ، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تحریم می کنند که ایشان افتخار کردند.

حاتمی با اشاره به چهل سال تحریم ایران اسلامی گفت: ملت ایران با ایستادگی خود که از خون شهدا تاسی گرفته همچون میدان های نظامی این تحریم ۱۶ ماهه را به زودی شکست خواهد داد هرچند رفت و آمدهای زیاد مقامات کشورهای غربی بیانگر اشکار شدن شکست آن است.

وی شهدا را افرادی بزرگ معرفی کرد و افزود : این شهدا در میدان مبارزه ملت ایران از مشروطه تا امروز در برابر زورگویی های شرق و غرب ایستادند و ما باید این فرهنگ را حفظ و اشاعه دهیم.

منبع : عصرایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه