ارسال به دیگران پرینت

شمار زائران ایرانی در مکه از 57 هزار نفر گذشت

ستاد مکه مکرمه سازمان حج و زیارت اعلام کرد: شمار زائران ایرانی که برای مناسک حج تمتع وارد این شهر مقدس شده اند، از 57 هزار نفر گذشته است.

شمار زائران ایرانی در مکه از 57 هزار نفر گذشت

۵۵آنلاین :

در اطلاعیه این ستاد آمده است: جمع کاروان های حجاج ایرانی در مکه تا پایان روز یکشنبه به 397 کاروان با 57 هزار و 258 زائر می رسد. طبق این اطلاعیه، از این تعداد، 221 کاروان با 31 هزار و 679 نفر پس از شش روز اقامت در مدینه و زیارت اماکن مقدس در شهر پیامبر وارد مکه شده اند و 176 کاروان با 25 هزار و 579 نفر بطور مستقیم از فرودگاه جده به سرزمین وحی آمده اند. بنا به اعلام ستاد مکه، از مجموع افراد یادشده، تعداد چهار هزار و 587 نفر تا پایان امروز در این شهر مقدس مستقر خواهند شد. ورود زائران ایرانی به مکه مکرمه با پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تا 14 مرداد ادامه دارد. تاریخ آخرین پرواز زائران به مدینه منوره نیز 9 مرداد اعلام شده است.

مناسک حج تمتع دهه سوم مرداد با ورود بیش از دو میلیون زائر از کشورهای مختلف اسلامی به سرزمین وحی آغاز خواهد شد. اداره کل گذرنامه عربستان نیز اعلام کرد: تا پایان دیروز شنبه، شمار حجاج بیت الله الحرام از کشورهای خارجی از مرز یک میلیون نفر گذشته است.
منبع : صدا و سیما
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه