ارسال به دیگران پرینت

علمای یمن: اقدامات رژیم سرطانی صهیونیستی، مقابله جدی با آن را می‌طلبد

انجمن علمای یمن در واکنش به بزرگترین تخریب منازل در جنوب قدس از 1967 تا کنون اعلام کردند، اقدامات این رژیم سرطانی، مسؤولیت همه را سنگین‌تر می‌کند.

علمای یمن: اقدامات رژیم سرطانی صهیونیستی، مقابله جدی با آن را می‌طلبد

۵۵آنلاین :

رژیم صهیونیستی صبح دیروز (دوشنبه 31 تیرماه) تخریب حدود 100 واحد مسکونی متعلق به فلسطینی‌ها در منطقه «وادی‌الحمص» در شهر «صور باهر» در جنوب شرق قدس اشغالی را آغاز کرد؛ به گفته مقامات فلسطینی این اقدام بزرگترین عملیات تخریب از 1967 تا کنون است و قرار است این تخریب‌ها شامل 225 واحد مسکونی دیگر نیز بشود (جزئیات بیشتر).

انجمن علمای یمن اعلام کرد: اقدامات «رژیم سرطانی» (اسرائیل) مسئولیت نخبگان و ملت‌ها را سنگین‌تر می‌کند و تحرکات جدی را برای یاری ملت فلسطین می‌طلبد.

بر اساس وب‌سایت رسمی این انجمن، در ادامه بیانیه مذکور آمده است، با توجه حجم هدف قرار دادن ملت‌ها و توطئه علیه آنها باید در مقابل عاملان آن ایستاد تا مسأله اول امت اسلام به جای خود بازگردد.

انجمن علمای یمن سپس از موضع ملت فلسطین در رد «معامله قرن»، «نشست ورشو»، «نشست بحرین» و مخالفت با برون‌رفت‌هایی که این موارد در عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی داشت، قدردانی کرد.

در این بیانیه از موضع جوانان فلسطینی در برخورد با برخی خبرنگاران کشورهای حاشیه خلیج فارس تشکر شده است.

روز دوشنبه (31 تیرماه) شماری از جوانان فلسطینی اهل قدس، «محمد سعود» خبرنگار سعودی را از مسجدالاقصی بیرون کردند.

محمد سعود خبرنگار و فعال سیاسی سعودی، از حامیان عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی است و پیشتر خواستار «صلح» کشورش با این رژیم شده بود (جزئیات بیشتر).

چهارم و پنجم تیرماه نشستی تحت عنوان «صلح برای شکوفایی» در منامه برگزار شد؛ البته مشارکت کشورهای عربی در این نشست «ضعیف» بود و تشکیلات خودگردان و بسیاری از کشورهای عربی آن را تحریم کرده بودند.

در این نشست درباره بخش اقتصادی طرح موسوم به معامله قرن صحبت شد و هدف از برگزاری آن بحث درباره سرمایه‌گذاری 50 میلیارد دلاری برای اجرای معامله قرن بود.

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه