ارسال به دیگران پرینت

کانادا شیوه کشورداری ترامپ را نادرست خواند

«جاستین ترودو» روز سه شنبه با انتقاد از سخنان اخیر ترامپ در مورد نمایندگان رنگین پوست آمریکا گفت: این شیوه درست کشورداری نیست.

کانادا شیوه کشورداری ترامپ را نادرست خواند

۵۵آنلاین :

به گزارش تارنمای هیل، نخست وزیر کانادا با محکوم کردن سخنان ترامپ علیه نمایندگان زن دموکرات مجلس آمریکا گفت: در کانادا ما به این روش مدیریت نمی کنیم.

ترودو در مصاحبه مطبوعاتی با دبیرکل پیمان اتلانتیک شمالی " ناتو" گفت: من فکر می کنم کانادایی ها و در واقع مردم سراسر جهان دقیقاً می دانند که من در مورد چه موضوعی صحبت می کنم.

ترودو افزود: در کشور من یک کانادایی به عنوان یک شهروند به حساب می آید. تنوع کشور ما در واقع یکی از بزرگترین نقاط قوت ما و منبع انعطاف پذیری فوق العاده و افتخار برای کانادایی ها است و ما همچنان به دفاع از آن می پردازیم.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا روز یکشنبه در اظهاراتی نژادپرستانه در توییتر نوشت: جالب است زنان دموکرات ترقی‌خواه کنگره را ببینید که اصالتاً از کشورهایی آمده‌اند که دولت‌هایشان فاجعه کامل و تمام عیار هستند، بدترین و فاسدترین و بی‌کفایت‌ترین در هرکجای دنیا هستند، اکنون با صدای بلند و خشن به مردم آمریکا، بزرگ‌ترین و قدرتمندترین کشور و ملت روی زمین می‌گویند که چطور دولت باید اداره شود.

رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین افزود: چرا آنها به مکان‌هایی که از آن آمده‌اند برنمی‌گردند و به ترمیم مکان‌های کاملاً از هم گسیخته و آلوده به جرم، کمک نمی‌کنند. سپس برگردند و به ما نشان دهند چگونه این کار را باید انجام داد. این مکان‌ها به‌شدت به کمک شما نیاز دارند. شما نمی‌توانید به قدر کافی سریع بروید. مطمئن هستم نانسی پلوسی بسیار خوشحال خواهد شد که ترتیبات سفر مجانی شما را فراهم کند.

رئیس‌جمهوری آمریکا در توییت‌های خود، «ایلهان عمر» نماینده ایالت مینسوتا، «الکساندریا اوکاسیو کورتز» نماینده نیویورک، «رشیده طلیب» نماینده ایالت میشیگان و «آینه پرسلی» نماینده ایالت ماساچوست را مورد حمله قرار داده است.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه