ارسال به دیگران پرینت

وزیر کشور: اعتراضات مردم به گرانی نسبت به پارسال بسیار کاهش یافته است

وزیر کشور گفت: معیار حق‌طلبی جمهوری اسلامی ایران الگوی جهانی شده است و به همین دلیل حقوقدان و روشنفکران زیادی از مواضع بحق نظام حمایت و اقدامات آمریکا را محکوم می کنند.

وزیر کشور: اعتراضات مردم به گرانی نسبت به پارسال بسیار کاهش یافته است

۵۵آنلاین :

عبدالرضا رحمانی فضلی جمعه شب در نشست با مردم بخش قوشخانه شیروان اظهار داشت: اگر استکبار با جمهوری اسلامی ایران مخالفت می کند به خاطر پیشرفت رو به جلوی کشور در زمینه علوم مختلف، فناوری، علوم فضایی، انرژی هسته ای، ساخت موشک های دوربرد، پهپاد و غیره است.

وزیر کشور گفت: علیرغم فشار آمریکا از طریق اعمال تحریم ها و ایجاد مشکلات اقتصادی، اعتراضات مردم به گرانی ها در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال بسیار کاهش یافته است.

رحمانی فضلی گفت: مردم بخوبی شرایط را درک و سختی‌ها را تحمل می کنند چون می دانند مسیر انقلاب رو به پیشرفت و تعالی است.

وی گفت: انقلاب بر پایه و دوش مردم استوار ست و به همین خاطر با جان و دل از نظام حمایت می کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه باید همواره گوش به فرمان رهبری بود گفت: خصومت دشمنان نظام بخاطر پیشرفت ایران در زمینه‌ها علمی و افزایش قدرت بازدارندگی است.

وی با اشاره به سفر رییس جمهوری به این شهرستان در روز یکشنبه هفته جاری گفت: استقبال از رییس جمهوری برای دنیا بسیار مهم است که ببینند آیا مردم با وجود شرایط سخت اقتصادی حاضرند از مسئولان بلندپایه خود استقبال کنند.

رحمانی فضلی افزود: به طور قطع مردم با حضور پرشکوه خود حماسه‌ای دیگر ی را خلق خواهند کرد و برای تقویت دین و حفاظت از خون شهدا در این مانور سیاسی شرکت می کنند تا دشمنان را مایوس کنند.

وی افزود: رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید با دست پر به شیروان می‌آید و این بار رقم سرمایه گذاری برای این شهرستان بسیار بالا است.

وزیر کشور روز شنبه هم در نشست شورای اداری شهرستان شیروان شرکت می کند.

شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه