ارسال به دیگران پرینت

نمایندگان مجلس از محل سرنگونی پهپاد آمریکایی بازدید می‌کنند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای فراکسیون مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در مجلس از محل سرنگونی پهپاد آمریکا بازدید می‌کنند.

نمایندگان مجلس از محل سرنگونی پهپاد آمریکایی بازدید می‌کنند

۵۵آنلاین :

«اکبر رنجبرزاده» امروز- دوشنبه- با بیان اینکه اعضای فراکسیون مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا از محل سرنگونی پهپاد آمریکا بازدید می‌کنند، اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان مجلس به جزیره ابوموسی سفر خواهند کرد تا در سال روز سرنگونی هواپیمای ایرباس مسافربری ایران از سوی آمریکایی‌ها در سال ۶۷، بازدیدی از این منطقه داشته باشند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این نمایندگان مجلس ضمن این بازدید، بازدیدی هم از محل سرنگونی پهپاد آمریکایی‌ها توسط نیروی هوافضای سپاه که چندی پیش انجام شد، خواهند داشت.

**پیگیری ۱۰ طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا

وی افزود: نمایندگان همچنین مواضع مجلس شورای اسلامی در این رابطه را عنوان خواهند کرد تا مسیر قانونگذاری شفاف شود، حدود ۱۰ طرح مقابله‌ای بعد از این بازدید در اولین جلسات بعد از تعطیلات پیگیری و عنوان خواهیم کرد.

رنجبرزاده یادآور شد: فراکسیون از فرمانده منطقه دریایی ابوموسی و فردی که دستور شلیک به سمت پهپاد آمریکایی‌ها را داده، درخواست همراهی در این بازدید را کرده تا توضیحاتی به نمایندگان درباره چگونگی وقوع آن ارائه کنند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا، یادآور شد: نمایندگان صبح و بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه از این منطقه بازدید خواهند کرد.

بامداد پنجشنبه ۳۰ خرداد، یک فروند پهپاد جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی کوه مبارک استان هرمزگان هدف آتش پدافند یکپارچه هوایی کشورمان قرار گرفت و سرنگون شد.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه