ارسال به دیگران پرینت

ترامپ متهم به تجاوز جنسی به یک روزنامه نگار شد

رئیس جمهور آمریکا بلافاصله بیانیه ای صادر کرد و همه این اتهام ها را رد کرد و گفت:« من هرگز در زندگی ام با این زن دیدار نکردم.»اما مجله نیوزویک عکسی را منتشر کرد ترامپ را در حال شوخی با جان کارول و همسرش نشان می دهد

ترامپ متهم به تجاوز جنسی به یک روزنامه نگار شد

۵۵آنلاین :

یک روزنامه نگار مشهور آمریکایی در مصاحبه ای که روز جمعه منتشر شد «دونالد ترامپ» را متهم کرد که بیست و پنج سال پیش به وی در اتاق پرو لباس در یکی از فروشگاه های گران قیمت لباس در نیویورک به وی تجاوز کرده است. اتهامی که ترامپ به سرعت آن را تکذیب کرد.

«ای. جان کارول»(75 ساله) ستون نویس مجله«ایل» در نسخه آمریکایی آن در مصاحبه ای با مجله نیوزویک گفت: وی در آن روز که یادش نمی آید دقیقا در سال 1995 بود یا 1996 در ورودی فروشگاه «بیرگدورف گودمن» در منطقه «آبر ایست ساید» اعیان نشین بود که به طور اتفاقی با ترامپ ساختمان ساز که او را شخصا می شناخت برخورد کرد.

کارول افزود: ترامپ در ابتدا از وی خواست که برای خرید یک هدیه برای یک زن کمکش کند او نیز موافقت کرد اما بعد ترامپ فاش کرد که زنی که می خواهد برایش هدیه بخرد، خودش است.

به گفته این روزنامه نگار آمریکایی پس از آن ترامپ میلیاردر از کارول خواست که لباسی را امتحان کند به او پیشنهاد داد که با وی در اتاق پرو لباس وارد شود کارول گمان کرد که دارد شوخی می کند اما ترامپ در عمل این کار را کرد و به زور خودش را وارد اتاق کرد و پس از بوسیدن این روزنامه نگار به وی به زور تجاوز کرد.

این روزنامه نگار در ادامه گفت: وی تلاش کرد که چند ثانیه ای در برابر متجاوز مقاومت کند اما فایده ای نداشت اما در نهایت توانست از دستش در برود و فرار کند.

روزنامه نگار مشهور آمریکایی در ادامه گفت که در آن زمان وی از ترس انتقام علیه میلیاردر آمریکایی شکایت نکرد اما در همان روز جزئیات اتفاقی که برایش افتاد را برای دو روزنامه نگار زن تعریف کرد که این دو روزنامه نگار نیز به مجله نیوزویک تأکید کردند که کارول برای آنها جریان را تعریف کرده بود.

این روزنامه نگار قصد دارد شهادت خود را در کتاب زندگینامه اش که می خواهد در آن تجاوزهای جنسی دیگری که در معرض آنها قرار گرفته را بنویسد، منتشر کند.

در همین حال، رئیس جمهور آمریکا بلافاصله بیانیه ای صادر کرد و همه این اتهام ها را رد کرد و گفت:« من هرگز در زندگی ام با این زن دیدار نکردم.»

اما مجله نیوزویک عکسی را منتشر کرد ترامپ را در حال شوخی با جان کارول و همسرش نشان می دهد.

ترامپ در بیانیه اش این روزنامه نگار را متهم کرد که این داستان را خلق کرد تا برای کتاب جدیدش تبلیغ کند. ترامپ کفت: وی تلاش می کند کتاب جدیدش را به فروش برساند. همین باعث می شود که انگیزه هایش را بفهمی.»

منبع : جماران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه