ارسال به دیگران پرینت

شرکت فرانت‌لاین: هیچ نفتکشی در خلیج عمان غرق نشد

شرکت مالک نفتکش «فرانت آلتر» با تکذیب گزارش‌های غرق شدن این شناور، اعلام کرد که هنوز دلیل انفجار برای آنها مشخص نیست.

شرکت فرانت‌لاین: هیچ نفتکشی در خلیج عمان غرق نشد

۵۵آنلاین :

برخی منابع خبری، امروز پنجشنبه، از غرق شدن یکی از دو نفتکش‌ حادثه‌دیده در خلیج عمان خبر دادند اما شرکت مالک این کشتی، این خبر را تکذیب کرد.

سخنگوی کمپانی «فرانت‌لاین» با استناد به اطلاعاتی که از شناورهای نزدیک به نفتکشِ «فرانت آلتِر» کسب کرده گفت، این کشتی غول‌پیکر غرق نشده و روی آب است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» مدیریت بین‌المللی و هدایت‌کننده فنی این نفتکش می‌گوید که هنوز دلیل انفجار برای آنها مشخص نشده است.

منابع خبری صبح پنجشنبه (23 خرداد) از وقوع دو انفجار مهیب در دریای عمان خبر داده بودند. شبکه خبری «العالم» به نقل از «منابع محلی عمان» اعلام کرده بود که این دو انفجار به صورت پیاپی رخ داده و دو نفتکش بزرگ حامل نفت خام هدف حمله قرار گرفته‌اند.

دو نفتکش در این حادثه دچار حریق شده‌اند. نفتکش «فرانت آلتر» (Front Altair) با پرجم جزایر مارشال متعلق به نروژ از قطر «اتانول»‌ بارگیری کرده و «کوکوکا کوریجس» (Kokuka Courageous) با پرچم پاناما از «الجبیل» عربستان به مقصد سنگاپور، محموله «متانول» بارگیری کرده بود.

المیادین ظهر امروز پنجشنبه گزارش کرد که «منابع کاملا مطلع» به این شبکه تأکید کردند که «کشتی فرانت اولتر متعلق به نروژ، پس از حادثه کاملا غرق شد».

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه