ارسال به دیگران پرینت

برگزاری مراسم رونمایی از برند و نشان جدید اسپیدی در پالایشگاه نفت سپاهان - اصفهان

دكتر فدايي دولت در مراسم رونمایی از لوگوی جدید روغن موتور اسپیدی از خیز نفت سپاهان جهت تولید جت اویل براي اولين بار در ايران خبر داد.

برگزاری مراسم رونمایی از برند و نشان جدید اسپیدی در پالایشگاه نفت سپاهان - اصفهان

۵۵آنلاین :

دكتر فدايي دولت در مراسم رونمایی از لوگوی جدید روغن موتور اسپیدی از خیز نفت سپاهان جهت تولید جت اویل براي اولين بار در ايران خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شركت نفت سپاهان روز چهارشنبه 95/11/6 در پالایشگاه نفت سپاهان به منظور رونمایی از لوگوی جدید این محصول و ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت طی سال جاری میزبان جمعی از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، شهردار و امام جمعه شاهين شهر، مسئولان،مدیران ارشد وبرخی مقامات کشوری ولشکری بود.

در این مراسم فریدون فدایی دولت مدیر عامل شرکت نفت سپاهان ضمن تقدیر وتشکر از تمام کارکنان ومدیران این شرکت دستاوردهای اخیر این شرکت را مرهون زحمات یک یک افراد دانست .

وی ضمن برشمردن برخی از دستاوردهای این شرکت از جمله افزایش سهم از بازار داخلی ورسیدن از 14درصد سهم بازار به حدود 20درصد خبر از خیز نفت سپاهان برای تولید جت اویل داد.به گفته مدیر عامل شرکت نفت سپاهان سالانه 100میلیون دلار هزینه واردات جت اویل می شود که نفت سپاهان می خواهد با تولید این محصول از واردات بخشی از این میزان جلوگیری کند وبه همین منظور نیز با چندتولید کننده برتر وصاحب نام دنیا مانند اینفینيوم ،لیکومولی، اني ورپسول مذاکراتی انجام گرفته است.

فدایی دولت همچنین به برخی از مشکلاتی که در ابتدای ورودش به شرکت نفت سپاهان اشاره کرد وبرای مثال از مشکل حاد مالیاتی نام برد .به گفته وی این مشکل به حدی بغرنج بود که اعضای هیات مدیره در آستانه ممنوع الخروجی قرار گرفته بودند،که با تلاش های مستمر ومذاکره پیگیر با مسئولان مرتبط وهمراهی آنان ضمن کاهش مبلغ 200میلیارد تومانی توانست مالیات معوق را به 70میلیارد تومان تصفیه نقدی كاهش دهد.

مدیرعامل نفت سپاهان همچنین در ادامه از تغییر فروش شیوه اعتباری به نقدی خبر داد وهمچنین اعلام کرد که برای افزایش میزان تسهیلات رفاهی کارکنان این شرکت مذاکراتی صورت گرفته است تا اقدام به خرید آپارتمان برای کارکنان کنند ویا زمین را در اختیار گرفته وبرای ساخت به متقاضیان بدهند.

مدیرعامل شرک نفت سپاهان در ادامه با اشاره به اینکه نفت سپاهان بزرگترین تولید کننده وصادر کننده بیس اویل در خاورمیانه است، اضافه کرد که این برند سهم خوبی از بازار هند را دارد و تا به امروز توانسته برنامه فروش خوبی در سایر کشورها داشته باشد. همچنین برنامه فروش این شرکت برای سال 95 تحقق پیدا کرده است و برخی از میزان فروش سال 96 هم محقق شده است.

به گفته فدایی دولت شرکت هایی چون ایران خودرو، سایپا، مگا موتور، ایساکو، سایپا یدک، راه آهن جمهموری اسلامی ایران، قرارگاه خاتم الانبیا و برخی شرکت های صنعتی بزرگ از مشتریان این برند به حساب می آیند.

به گفته وی در شركت نفت سپاهان میزان صادرات محصول نهايي به 50 درصد نیز افزایش یافته است.

طی این مراسم، خانم دكتر تاج الديني از نمایندگان محترم مجلس اصفهان ،سردار مرتضی قربانی از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس ، به سخنرانی پرداختند و دستاوردهای نفت سپاهان را ترقی برای صنعت نفت و پالایش کشور دانستند وهمچنین این راه را حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی برشماردند.

در ادامه مراسم از نشان جدید SPEEDY که مزین به یوزپلنگ ایرانی شده ،با شعار قدرت ،سرعت ارمغان اسپیدی رونمایي شد. این شرکت به عنوان حامی یوز ایرانی شناخته شده است و با قراردادن نماد این سرمایه ملی در بسته بندی های خود، نماد قدرت و چالاکی را به خوبی به تصویر کشیده است.

در پایان به پاس سپاسگزاری از کارگران زحمتکش و پرسنل خدوم پالایشگاه نفت سپاهان به قید قرعه به 30 نفر جایزه ویژه اهدا شد.

مراسم اختتامیه با موسیقی سنتی به کار خود پایان داد.

منبع : نفت سپاهان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه