ارسال به دیگران پرینت

اعلام زمان توزیع کارت آزمون استخدامی

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور زمان توزیع کارت شرکت در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی را ۸ دی ماه اعلام کرد.

اعلام زمان توزیع کارت آزمون استخدامی

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ، اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۸ دی ماه برای مشاهده و پرینت روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت؛ لذا متقاضیان شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

او ادامه داد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کنند.

او با بیان اینکه فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰صبح است، ادامه داد: متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن در‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

زرین آمیزی از لزوم تکمیل فرم خوداظهاری ویژه متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شده اند اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند. این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته است.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آن‌ها از ۲۹ آذر ماه بصورت قطعی تایید شده، لازم است از روز چهارشنبه ۳ دی ماه تا پنج شنبه ۴ دی ماه با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون استخدامی متمرکز اجرایی) فرم خوداظهاری را تکمیل کنند و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا مورد تایید بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

او ادامه داد: متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

زرین آمیزی افزود: همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز سه شنبه ۹ دی ۹۹ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه