ارسال به دیگران پرینت

۲ باند قماربازی درتهران منهدم شد

ماموران پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ ۲ باند قمار بازی را در سعادت آباد و نازی‌آباد منهدم کردند.

 ۲ باند قماربازی درتهران منهدم شد

به دنبال دریافت اطلاعاتی از فعالیت جداگانه دو باند در حوزه قماربازی در دو نقطه مختلف شهر تهران یعنی سعادت آباد و نازی آباد رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس امنیت اخلاقی پایتخت قرار گرفت و آنان با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت گزارش های دریافتی اطمینان پیدا کرده و برای آغاز عملیات، هماهنگی‌های لازم را با مقام قضایی انجام دادند.

انهدام ۲ باند قماربازی درتهران

با اخذ مجوز قضایی، مأموران در عملیات هایی جداگانه که در هفته جاری به اجرا درآمد، اقدامات خود برای دستگیری مجرمان را آغاز کردند. در عملیاتی که در محله سعادت آباد اجرا شد، مأموران ۱۲ نفر را در یک محل دستگیر کردند. همچنین در محل دستگیری این افراد آلات و ادوات مربوط به قمار نیز کشف و ضبط شد و ۷۰ میلیون تومان پول نقد و دستگاه کارتخوان نیز جزو دیگر کشفیات پلیس در این محل بود.

در عملیات دیگر که در محله نازی آباد تهران به اجرا درآمد هفت متهم دستگیر شده و ۵۰ میلیون وجه نقد نیز به همراه ادوات قمار کشف و ضبط شد.

تمامی ۲۱ فرد دستگیر شده در مقر پلیس تحت بازجویی قرار گرفتند که برابر اعترافات آنان مشخص شد این محل‌ها از سوی افراد اصلی که جزو دستگیر شدگان نیز بودند اجاره شده و انواع و اقسام ادوات قمار بازی و همچنین دیگر سرگرمی‌ها که آنان با قصد قمار ازآن استفاده کرده بودند در این محل قرار داده شده بود.

افسر این دو پرونده در پلیس امنیت تهران بزرگ با اعلام این جزبیات به ایسنا گفت: شرط حضور افراد در این پاتوق ها داشتن معرف بوده و به راحتی امکان حضور در آن وجود نداشته است. همچنین تحقیقات برای کشف دیگر جرائم احتمالی و نیز دیگر مبالغ قمار شده از سوی مأموران ادامه دارد.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه