ارسال به دیگران پرینت

حمایت جانشین احتمالی ترزا می از رژیم صهیونیستی

"بوریس جانسون" وزیر امورخارجه پیشین لندن و گزینه نخست برای ریاست حزب محافظه کار و نخست وزیری انگلیس، گفت: من سرتا پا یک یهودی هستم.

حمایت جانشین احتمالی ترزا می از رژیم صهیونیستی

۵۵آنلاین :

جانسون این سخنان را روز چهارشنبه در گفت وگوی ویژه با تارنمای "دبکا فایل" رژیم صهیونیستی بیان کرد.

وی که از بیشترین شانس برای جانشینی "ترزا می" برخوردار است، علاقه خود را به رژیم صهیونیستی ابراز داشت.

این علاقه مندی، شگفتی ندارد؛ زیرا دولت لندن در سال ۱۹۱۷ در اعلامیه ای رسمی موسوم به «بیانیه بالفور»، وعده تأسیس رژیم یهودی را به «لرد روچیلد» سرمایه‌دار صهیونیست داد.

انگلیس بعدها با انتخاب «هربرت ساموئل» یک یهودی صهیونیست به عنوان فرماندار این سرزمین، همه چیز را برای تسلط صهیونیست ها بر سرزمین فلسطین مهیا کرد.

جانسون همچنین در اظهار نظری ضد ایرانی درباره توافق هسته ای، گفت؛ وی حاضر است که تحریم ها علیه تهران دوباره برگردانده شود.

سخنان وزیر امور خارجه پیشین انگلیس برخلاف اظهارات یک هفته پیش وی صورت می گیرد؛ جانسون ۱۲ تیرماه صراحتاً گفته بود: تعامل با ایران و تشویق این کشور بر اینکه به سمت برنامه سلاح هسته ای نرود، بهترین گزینه برای لندن و منطقه است.

وی در ادامه با اشاره به عملیات همه جانبه رژیم صهیونیستی علیه غزه و جنبش حماس در سال ۲۰۱۴ میلادی نیز افزود: ما همیشه از اسرائیل حمایت و دفاع می کنیم اما از تل آویو می خواهیم که در تمامی رفتارهایش بیشترین خویشتنداری را داشته باشد.

رژیم صهیونیستی ۱۶ تیرماه ۹۳ (۷ جولای ۲۰۱۴) جنگ خانمان سوزی را علیه نوار غزه به راه انداخت که ۵۱ یکروز به طول انجامید و در جریان آن دو هزار و ۳۲۲ فلسطینی شهید و ۱۱ هزار تن دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر منابع صهیونیست تأکید کردند که در جریان این جنگ، ۶۸ نظامی اسرائیلی، افزون بر چهار غیر نظامی کشته و دو هزار و ۵۲۲ تن دیگر از جمله ۷۴۰ نظامی زخمی شدند.​

منبع : ایرنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه