ارسال به دیگران پرینت

مهاجرت به استرالیا تاسمانیا از صفر تا صد

در این مطلب به مهاجرت به استرالیا – تاسمانیا پرداخته ایم. معمولا تاسمانیا خیلی شناخته شده نیست و بسیاری از افراد آن را به عنوان مقصدی برای مهاجرت به استرالیا در نظر نمی گیرند چراکه اطلاعات کافی درمورد آن ندارند.

مهاجرت به استرالیا تاسمانیا از صفر تا صد

۵۵آنلاین :

در این مطلب به مهاجرت به استرالیا - تاسمانیا پرداخته ایم. معمولا تاسمانیا خیلی شناخته شده نیست و بسیاری از افراد آن را به عنوان مقصدی برای مهاجرت به استرالیا در نظر نمی گیرند چراکه اطلاعات کافی درمورد آن ندارند. تمامی مطالبی که در ادامه میخوانید برگرفته از کتاب استرالیایی شو است. برای دانلود کتاب استرالیایی شو می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

مهاجرت به استرالیا - کوچر

استرالیا - تاسمانیا

تقریبا تاسمانیا از سایر دنیا منزوی شده است و گفته می شد که نفرین شده است - اما امروزه یک موهبت است - این شهر نفوذ زیادی در تجارت دارد و به دنبال جذب کارگران با تجربه است , این شهر سطح بالایی از کیفیت زندگی را پیشنهاد می دهد که در کل دنیا در کشورهای مدرن از بین رفته است .

آب و هوای تاسمانیا

تاسمانیا در ساحل جنوب شرقی استرالیا قرار گرفته است . این استان دارای آب و هوای متنوع و مکان نگاری است , که هم دارای کوه و جنگل های با میزان بارندگی زیاد است که در غرب قرار گرفته اند و وقتی که به سمت شرق برویم آب و هوا خشک گرم می شود . برخلاف بسیاری از استان های قاره استرالیا , در تاسمانیا 4 فصل متفاوت جریان دارد . میانگین دما در پایتخت استان , هوبارت , از 12 تا 22 درجه سلسیوس در تابستان در تغییر است و در زمستان میانگین دما بین 5 تا 12 درجه سلسیوس است.

شرایط اقتصادی تاسمانیا

شرایط اقتصادی تاسمانیا در وضعیت مناسبی قرار دارد و در 20 سال گذشته پروژه های زیر ساختی فراوانی اجرا شده اند ؛ سیر سریع سرمایه گذاری های بخش خصوصی و پیشرفت های موثر در تمامی بخش ها , از جمله دلایلی است که اکنون این استان در شرایط مناسبی به سر می برد - تولید غذا , ساخت و سازهای ویژه , میزان بالای کشاورزی , توریست و جنگل داری هستند که هم چنان در حال پیشرفت اند .

تاسمانیا به سرعت در حال تبدیل شدن به موثر ترین تولید کننده مواد غذایی است چرا که مواد و محصولات اولیه در محیطی به دور از آلودگی پرورش می یابند , خاک های این استان عاری از هرگونه بیماری است و آب این استان خریدارانی در سایر کشورها دارد . محصولات کشاورزی , سبزیجات , میوه جات و محصولات لبنی , غذاهای دریایی و گوشت به عنوان اصلی ترین صادرات این استان به شمار می روند . ( نزدیک به 700 بیلیون دلار در سال 2012 / 2013 )

در سال 2014 تا ماه جون , صادرات این استان نسبت به سال مشابه قبلی حدود 9 درصد رشد داشته است و به 2.700 بیلیون دلار رسیده است - و بحران های مالی و پولی بین المللی هیچ تاثیری بر این میزان نداشته است .

در سال های اخیر , مهاجران تاجر در تاسمانیا ساکن شده اند تا از شرایط اقتصادی زیادی که در اینجا وجود دارد استفاده کنند و از این شرایط می توان دامداری , پرورش آبزی ( صدف خوراکی و صدف ) , کشاورزی , رشته های ویژه مهندسی , اکو توریست , رستوران و کافه ها , هتل , باغستان های میوه و مرکبات , باغ وحش , کالاهای کوچک , پرورش کل و گیاه , تجارت و پرورش ماهی را مثال زد - ذکر تعدادی از موارد .

تاسمانیا از تاجرانی که خواهان اقامت در اینجا هستند حمایت کرده و از ان ها تا راه اندازی تجارت حمایت می کند .

منطقه ویکتوریا

از نظر زیبایی و ابعاد جغرافیایی , منطقه ویکتوریا شرایط و موقعیت های ویژه ای برای آن دسته از افراد که به دنبال محیطی امن و آرام هستند , پیشنهاد می کند . تعداد افرادی که در صنایع کشاورزی , تولیدات , صنایع تجدید پذیر , توریست , مهمان نوازی , آموزشی و تحصیلی و بیمه ای و سلامت , استخدام می شوند رو به افزایش است . در حال حاضر تقاضا در صنایع تولیدی , مدیریت مزرعه , صنایع ساخت و ساز , امور بیمه و سلامت , آموزش و صنعت اتومبیل زیاد است .

تنوع در منطقه ویکتوریا زیاد است به نحوی که خط ساحلی , پارک های ملی , بیایان , زمین های برفی و کوه های نشان دهنده این تنوع است . همیشه موردی برای دیدن و کار کردن وجود دارد - شرایط زیادی برای فعالیت های ورزشی و تفریح و سرگرمی وجود دارد .

شهر ملبورن

به عنوان " بهترین شهر قابل زندگی دنیا " شناخته می شود . ملبورن یکی از بهترین و با کیفیت ترین شهرهای دنیا است . با تطبیق اصول ساخت قدیم و مدرن امکان زندگی در محیطی زیبا فراهم شده است . علاوه بر آن بهترین ها در زمینه مد و فشن , غذا , ورزش و محیط زیست نیز در اینجا گرد هم آمدند . ملبورن زادگاه بزرگ ترین و مهم ترین واقعه های تاریخی و ورزشی استرالیا است . پارک های پراکنده , رستوران , موزه , گالری های هنری و کافی شاپ هایی نیز به چشم می خورد که بیش از 70 دستور پخت بین المللی را اجرا می کنند .

در این مطلب سعی کردیم چند شهر استرالیا که میتواند مقصد مناسبی برای مهاجرت به استرالیا باشد را معرفی کنیم.

مهاجرت به کانادا کتاب کانادایی شو

در کتاب کانادایی شو میتوانید اطلاعات مفیدی در مورد روش مهاجرت به کانادا - کانادایی شو و زندگی در کانادا بدست آورید توصیه می کنیم اگر میخواهید به کانادا مهاجرت کنید حتما این کتاب کاربردی و مفید را مطالعه کنید.

کتاب ترکی شو راهنمای کار و زندگی در ترکیه

اگر قصد کار و اقامت در ترکیه را دارید حتما کتاب ترکی شو را مطالعه کنید در کتاب ترکی شو میتوانید اطلاعاتی درمورد خرید ملک در ترکیه - ترکی شو بدست آورید.

منبع:

کوچر www.koucher.com

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه