ارسال به دیگران پرینت

عرضه اولیه

چه میزان از سهام تپسی عرضه اولیه می‌شود؟

دومین نشست خبری شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس در فرابورس انجام شد. قرار است تپسی به عنوان نخستین استارتاپ در بازار سرمایه عرضه اولیه شود و مدیرعامل این شرکت از میزان عرضه اولیه تپسی خبر داد.

چه میزان از سهام تپسی عرضه اولیه می‌شود؟

به گزارش شمانیوز: عرضه دومین نشست خبری تپسی در فرابورس انجام شد. قرار است تپسی به عنوان نخستین استارتاپ در بازار سرمایه عرضه اولیه شود و مدیرعامل این شرکت از میزان عرضه اولیه تپسی خبر داد.

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل شرکت تپسی در ابتدای این نشست گفت: بازار سرمایه برای شرکت‌های حوزه دیجیتال، پتانسیل‌های بالایی دارد. توسعه جغرافیایی برای تپسی از اهم برنامه‌های ما برای سال آینده است که نیاز به سرمایه‌گذاری دارد.

وی درخصوص این عرضه اولیه این شرکت توضیح داد: عرضه اولیه به این ترتیب برنامه‌ریزی شده که در ابتدا پنج درصد عرضه می‌شود و سهامداران تعهد دارند که همه درآمد آن را به شرکت برگردانند. پس از آن نیز دومین عرضه به روش سلب حق تقدم خواهد بود که آن هم قرار است همه تامین مالی به شرکت برگردد.

 

افزایش درآمد تپسی

مدیرعامل تپسی دربره ظرفیت سفرهای کشور گفت: همچنان ظرفیت پنج تا شش میلیون سفر در کشور خالی است که می‌توان از این پتانسیل استفاده کرد و به طور مشخص تاکسی اینترنتی می‌تواند آن را جذب کند از این رو سایز بازار کماکان بزرگ است. برای تحقق این موضوع نیاز به سرمایه‌گذاری وجود دارد. کم شدن و از بین رفتن پاندمی کرونا روی درآمد ما اثرگذار است. در تابستان گذشته ۵۸ میلیارد تومان درآمد داشتیم که این رقم در زمستان به ۹۱ میلیارد تومان رسید و پیش‌بینی می‌شود در آخر خرداد به ۹۸ میلیارد تومان برسد.

وی ادامه داد: در یک ماه گذشته به پنج شهر جدید وارد شدیم و خدمات ارائه می‌دهیم و در سه ماه آینده به ۱۳ شهر دیگر وارد خواهیم شد. سال گذشته ۲۶۶ میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشتیم و پیش‌بینی ما از درآمد عملیاتی سال آینده ۶۸۰ میلیارد تومان درآمد کمیسیون است. البته ۷۰ درصد از درآمد ناشی از رشد عملیات و ۳۰ درصد آن نیز از رشد قیمت‌ها است.

مدیرعامل این تاکسی اینترنتی گفت: قرار است تپسی به سوپراپ تبدیل شود و دو سرویس جدید تپسی پک و تپسی لاین نیز به خدمات ما اضافه می‌شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه