ارسال به دیگران پرینت

سرمربی استقلال

سرمربی صاحب نام در یک قدمی استقلال | جایگزین فرهاد بالاخره کیست؟

کارشناس فوتبال درباره سرمربی استقلال توضیح داد.

سرمربی صاحب نام در یک قدمی استقلال | جایگزین فرهاد بالاخره کیست؟

شاهین بیانی در خصوص شرایط پیچیده‌ای که باشگاه استقلال بعد از قهرمانی به خاطر جدایی فرهاد مجیدی تجربه می‌کند، اظهار داشت: در فوتبال هیچ جایی خالی نمی‌ماند. ما همیشه این جدایی‌ها را دیده‌ایم و همیشه نفر بعدی می‌آید و آن را پر می‌کند.

تکلیف سرمربی باید هرچه زودتر مشخص شود

وی افزود: به دست آوردن قهرمانی کار سختی است اما حفظ کردن آن خیلی سخت‌تر است. به همین خاطر الان شرایط طوری نیست که جایگزین مناسبی برای فرهاد مجیدی پیدا شود. امیدوارم زودتر این اتفاق بیفتد و نفر اول فنی تیم مشخص شود چون زمان برای اینکه سرمربی جدید تیم را بسازد و همچنین مدیران باشگاه نفرات دلخواه او را جذب کنند، خیلی مهم است. من هم مثل هواداران از جدایی فرهاد مجیدی شوکه شدم اما در فوتبال حرفه‌ای این اتفاقات می‌افتد. نباید همه فکرمان را معطوف این ماجرا کنیم. مهم‌ترین مساله این است که هر چه زودتر تکلیف سرمربی تیم مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

 

پیشکسوت استقلال در خصوص مذاکره با چند گزینه داخلی و خارجی عنوان کرد: اوایل صحبت از این بود که سرمربی خارجی در برنامه هیات مدیره نیست اما الان گفته می‌شود با چزاره پراندلی سرمربی فصل گذشته فیورنتینا صحبت کرده‌اند. او کارنامه درخشانی دارد. هم در تیم ملی ایتالیا بوده و هم در سری A کار کرده، ظاهرا گابریل پین با او صحبت کرده است. این اخباری است که جسته و گریخته می‌شنویم. بعد از جواب منفی نکونام گفته می‌شود هیات مدیره به دنبال فردی خارجی است اما در کل هر کسی قرار است سرمربی تیم شود این اتفاق باید زودتر بیفتد چون هواداران نگران سال آینده هستند.

هر کسی نمی‌تواند روی نیمکت استقلال بنشیند

بیانی گفت‌: از نظر احساسی هواداران می‌گویند مجیدی باید می‌ماند و به کارش ادامه می‌داد اما این کار در فوتبال حرفه‌ای اتفاقی معمولی است. استقلال تیم بزرگی است و هر کسی نمی‌تواند بیاید و روی نیمکتش بنشیند. این تیم با تیم‌های دیگر فرق دارد و نمی‌توانند هر فردی را برای سرمربیگری‌اش انتخاب کنند. هواداران میلیونی استقلال در هر شرایطی قهرمانی می‌خواهند. مخصوصا الان که تیم بدون باخت به قهرمانی رسیده و سرمربی بعدی که قرار است بیاید می‌داند اگر در چند بازی نتیجه نگیرد، واکنش منفی هواداران را خواهد دید.

کاپیتان اسبق استقلال تصریح کرد: محبوبیت فرهاد مجیدی خیلی به او کمک کرد تا بماند، کار کند و موفق شود. این خیلی مهم است که او فرصت داشت. هواداران نمی‌توانند تمام احساس‌شان به فرهاد را به فرد دیگری داشته باشند. به همین خاطر ممکن است اگر در چند بازی اول تیم نتیجه نگیرد، آن‌ها برخورد منفی داشته باشند. این تیم بزرگ است و نفر اول فنی‌اش هم باید بزرگ باشد. در این صورت می‌تواند موفق شود.

نکونام تمام شرایط سرمربیگری استقلال را داشت

بیانی در مورد فشارهای فضای مجازی روی گزینه‌های ایرانی مانند نکونام، اظهار داشت: در فوتبال ما طبیعی است که هواداران تیم‌های بزرگ مثل استقلال، در شبکه‌های مجازی نسبت به هر فردی که می‌خواهد بیاید موضع‌گیری داشته باشد. مهم این است که آن شخص با این جو آشنایی داشته باشد. فرهاد این تجربه را داشت و نکونام هم از این قاعده مستثنی نیست. او کارنامه درخشانی داشته، در مربیگری موفق بوده،‌ بازیکن استقلال و تیم ملی بوده است. نکونام تمام شرایط فردی که باید سکان استقلال را به دست بگیرد داشت. در مربیان جوان کمتر موردی مثل نکونام داریم که از این فاکتورها برخوردار باشد.

وی افزود: با این حال به نظر من باشگاه باید به مربی خارجی بزرگ رو بیاورد تا هواداران قبول کنند یک مربی در سطح استراماچونی روی نیمکت تیم نشسته است. فکر می‌کنم آجورلو الان به این نتیجه رسیده که بعد از جواب منفی نکونام، فکرش را روی گزینه خارجی بگذارد و در این صورت موفق‌تر خواهند بود. الان هواداران نگران هستند. بعد از قهرمانی خوشحالی آن‌ها یکی دو شب بیشتر دوام نداشت اما نام و شخصیت استقلال آنقدر بزرگ است که در بدترین شرایط هم شانس اول قهرمانی است. هر کسی روی نیمکتش بنشیند، هواداران از او قهرمانی می‌خواهند و امیدوارم انتخاب سرمربی جدید هرچه سریع‌تر اتفاق بیفتد.

منبع : پارس فوتبال
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • عشق ارسالی در

      دیدگاه من اینست که در عنوان وتیتر یه چیزی می نویسید و بعد متن رو چیزی که ربطی نه عنوان ندارد ، نکنید این کار رو، خیلی خیلی زشته

    • آرمین نصرتی ارسالی در

      در بدترین شرایط هم شانس اول قهرمانی هست؟! در بهترین شرایط ۹ سال دست و پا زد که با پلی آف و ... فقط سهمیه بگیره!! بعد ۲۰ سال با پنالتی‌ها ی معیشتی و ... تونست قهرمان بشه. ششدقلالی ها ی محترمی که میغرمان بابا مسعود ۵ سال پرسپولیس رو قهرمان کرد یا حتی تا فینال آسیا برد، خوب امسال که بابا مسعود نبود چرا مثل شما واسه کسب سهمیه ذوق نکردیم و حتی دوم شدن رو ناکامی دونستیم، می‌دونی چرا چون پرسپولیس مثل اسمش بزرگ و قهرمان هست و اون دسته از ششدقلالی های محترمی که به این اسم اهانت میکنم نمیدونن دارن به اصالت و هویت کشورشان توهین میکنند. انصافاً دوچرخه سواران بهتر از استقلال بود.

      • ناشناس ارسالی در

        خفشو بولینگ بد اصل ونصب

      • ناشناس ارسالی در

        پحث مردونس تو چرا فشار میخوری😜😂

    • پرسپولیس ارسالی در

      شاهین جان قناعت کن هر ۱۰ سال یه قهرمانی را شکر گذار باش.ناشکر نباش.

    • حرف حق ارسالی در

      هیچکس فرهاد نمیشه .

      • ناشناس ارسالی در

        البته از بعضی از اندام های خاص بدن

    • فوتبالی ارسالی در

      قهرمانی سخت نیست تکرار قهرمانی سخته البته نه برای تیم بزرگ پرسپولیس

      • ناشناس ارسالی در

        😀😀😀😀😀

      • داود ارسالی در

        ااخه لنگی حقیر اگه بابا مسعودتون نبود هیچ پوخی نبودین

    • منصور ارسالی در

      درسته که فرهاد تونست استقلال را قهرمان کنه ولی خدا وکیلی بازیهاش جذاب نبود

    • ناشناس ارسالی در

      پرس پول لیسا آب رو دقیقا همون جایی بریزین که احمدی نژاد گفت

    • لنگی سوزی ارسالی در

      ب هر حال لیگ امسال هرچی بود بدجور لنگی سوز بود ب خصوص اونجایی ک هدف همه تیما شکست استقلال بود ن قهرمانی خخخخخخ

    • ناشناس ارسالی در

      اشتباه نکونام در محاسبات باعث شد ایشان از نیمکت استقلال برای همیشه دور شود ایشان فکر میکند با فولاد میتواند قهرمان آسیا شود ولی بایشان عرض میکنم زهی خیال باطل قطعا این فرصت طلایی دیگر نصیبت نخواهد شد.

    • کامران ارسالی در

      خود مجیدی هم میدونست این قهرمانی استقلال با کمک ابر و مه خورشیدو .‌‌... بوده و نمیتونست به رکوردهای پرسپولیس برسه واسه همین بود که فرار رو به قرار ترجیح داد

      • ناشناس ارسالی در

        مجیدی رفت چون از بالا دستور داده بودن که دیگه نباشه میدونست اگه وایسه بخاطر مجیدی استقلال خراب میکنند برای همین رفت دقیقا مثل وقتی که استرا مربی بود کاری کردن که تیم ول کن فرار کنه بابا مسعود داردسته لنگیش خیلی کثیفن ی نمونش بلایی که سر مرادمند یزدانی اوردن ولی تیرشون به سنگ خورد استقلال قهرمان شد

    • ناشناس ارسالی در

      فقط استراماچونی

    • پرسپولیس قهرمان ارسالی در

      از نظر من استقلالی‌ها خیلی گوه می خورند

      • ناشناس ارسالی در

        از نظر ما جنابعالی کارت از گوه خوردن گذشته

    • بهنام ارسالی در

      از نظر ما هم لنگیا هیچ گروهی نبوده و نخواهند شد تیمی که کل هزینه تیمش رو یه اختلاس گر بده و وزیر و بابا مسعود بده اون تیم نیست

    • بهنام ارسالی در

      لنگیا بسوزید فعلا تا بعد...

    • فری ارسالی در

      اگه مربی استفراقیا وجود داشت امسال‌ هم میموند اون یحیی بود که پای تیمش موند پنج تا قهرمانی پشت سر هم از پس هر تیمی بر نمیاد بعد ده سال یه قهرمانی چسکی که دیگه خوشحالی نداره آخه کیسه کشا ... ریدید امسال به همون گوه خوری در مورد سرورتون ادامه بدید.

    • مهسا ارسالی در

      اگه مجیدی گوهی بودوامیسادپای اسمش کردکه دودرباز حقه بازالکی ازگوه پرسپولیس ب نیجه ی قهرمانی الکی بدبختای بیچاره عقده ای هابابامنصورتوسرتون بخوره گوه مردم میخوریم ما پنج قهرمانی داشتیم یک قهرمانی شماصدقه سرپرسپولیس خمس وزکاتش

    • ناشناس ارسالی در

      استقلالی عوضی مربیشونم خراب وفراری

    • xsjyBldb ارسالی در

      20

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه