ارسال به دیگران پرینت

اعتراف پدر دختر آبی

پیام دخترآبی پس از قهرمانی استقلال | پدر دختر آبی اعتراف کرد | سحر خدایاری فدای نظام شد

پدر دختر آبی: به دخترم ظلمی نشده‌، فدای نظام و اسلام شد.

پیام دخترآبی پس از قهرمانی استقلال | پدر دختر آبی اعتراف کرد | سحر خدایاری فدای نظام شد

قهرمانی استقلال در لیگ برتر بار دیگر نام و یاد «دخترآبی» یا «سحر خدایاری» را زنده کرده و گروهی این قهرمانی را به او تقدیم کردند یا اینکه جای او را در جشن قهرمانی خالی کردند. او اسفند ۹۷ می‌خواست به ورزشگاه آزادی برود و بازی تیم محبوبش را از نزدیک تماشا کند، اما نه تنها به ورزشگاه نرسید که بر اثر فشار‌های دوران بازداشت، در نهایت تن به خودسوزی اعتراضی داد و جان خود را از دست داد.

 پدر دختر آبی گفته چون مسئله در مقابل نظام بود، خیلی علاقه به شکایت نداشتم. این هم مانند یکی از شهدایی که فدای نظام شده‌است. اختیار با خود نظام است. اگر خواست دادگاه بگیرد یا هر کاری بکند اختیار با نظام است.

بیشتر بخوانید:

 

 او در پاسخ به سوال "فکر نمی‌کنید در حق دختر شما ظلم و اجحافی صورت گرفته باشد؟" گفته نه ظلمی نشده؛ هیچ اصلا. همه مسائل و جریان را به من گفتند و من کامل در جریان موضوع هستم؛ اگر مادرشان در جریان نیستند، اما من کامل جزئیات را می‌دانیم و الحمدالله هیچ ظلم و اجحافی نشده‌است.

منبع : آفتاب‌نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • خدا ارسالی در

      بیشرف با خون دخترت هم کاسبی میکنی ؟؟؟

    • سارا ارسالی در

      خاک بر سر این پدر نادان! وقتی خانواده هم نتونه از حق فرزندش دفاع کنه! تو چطور سرپرست خانواده هستی؟! با داشتن پدری مثل تو که حامی فرزندش نبوده، معلوم هست راه دیگه ای نداشته این دختر معصوم. در آرامش باشی دختر زیبا...

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه