ارسال به دیگران پرینت

لغو دیدار ایران با اروگوئه

شوک پی در پی در تیم ملی | بازی دوم هم لغو شد | کانادا پَر اروگوئه هم پَر! | تیم ملی بدون بازی تدارکاتی

ایران-اروگوئه هم لغو شد.

شوک پی در پی در تیم ملی | بازی دوم هم لغو شد | کانادا پَر اروگوئه هم پَر! | تیم ملی بدون بازی تدارکاتی

طبق خواسته «اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی به دلیل مسافت زیاد و خستگی بیش از حد بازیکنان، دیدار تدارکاتی ایران برابر اروگوئه لغو شد.

 در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد دیدار دوستانه ایران و اروگوئه مطرح شده اما این احتمال وجود دارد که این دیدار، برگزار نشود!

فدراسیون فوتبال اروگوئه از مدت ها قبل برنامه خود را در فیفادی فعلی مشخص کرده و قرار بود سه بازی را در برابر مکزیک، آمریکا و جامائیکا برگزار کنند که بازی برابر جامائیکا که قرار بود 22 خرداد برگزار شود لغو شد.

بیشتر بخوانید:

 

حالا یاران کاوانی در روزهای 13 و 16 خرداد در دو بازی دوستانه خارج از خانه برابر مکزیک و آمریکا به میدان می روند و در تلاش هستند تا سومین بازی دوستانه خود را در شهر "مونته‌ویدئو" پایتخت اروگوئه برابر ایران برگزار کنند.

دیداری که اگرچه به خاطر حضور بازیکنان سرشناس در لیست اروگوئه، می‌تواند محک بسیار خوبی برای شاگردان اسکوچیچ باشد اما به نظر می‌رسد با توجه به فاصله زیاد قطر تا اروگوئه ( پرواز دوحه تا مونته‌ویدئو، 21 ساعت و 45 دقیقه طول می‌کشد) و انجام فقط یک بازی دوستانه در خاک اروگوئه، شاید تیم ملی قید بازی دوستانه با حریف سرشناسش را بزند چرا که که گویا فدراسیون فوتبال در تلاش است تا در اردوی قطر، سه بازی تدارکاتی را برای تیم ملی قطعی کند. بازی با تیمهایی که فعلا نامشان از ساختمان فدراسیون به بیرون درز نکرده اما گویا فدراسیون این 3 بازی را به تک بازی با اروگوئه ترجیح خواهد داد.

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمدامین ارسالی در

      هیچ بازی تدارکاتی انجام نخواهد شد این ها همش یه مشت حرفه

    • سرخ کابوس ابی ارسالی در

      گوام فیلیپین وافقانستان سه بازی برای تیم ملی تا جام جهانی البته فکر کنم جام جهانی که ایران میره قطر نیست ایران درهندوستان جام جهانی میره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • امین ارسالی در

      هر بازی وضع خودش را داره... هزار تدارکاتی ملی داشته باشی و هزار تا پیروزی... اون که مهمه پیروزی در بازی های رسمیه... حواسمون به خودمون باشه... ما باید در بازی های رسمی بالاتر از صد در صد حواسمون به ثانیه ها باشه هر ثانیه در هر بازی رسمی سرنوشت سازه.... شاید اوج... شاید موج... حواسمون جمع جمع باشه انشاالله اوج اوج اوج...

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه