ارسال به دیگران پرینت

آخرین وضعیت تیم ملی

مشکل جدید تیم ملی ایران برای جام جهانی قطر

یک کارشناس در عصر ایراتن نوشت: وضع اقتصادی مردم که خوب شد! کمی به تیم ملی برسید.

مشکل جدید تیم ملی ایران برای جام جهانی قطر

مصطفی داننده نوشت : این روزها صداوسیما در حال پخش گزارش‌هایی است که نشان می‌دهد وضع زندگی مردم بعد از دریافت یارانه‌های معیشتی بهبود پیدا کرده است. به نظر می‌رسد چندی دیگر مردم به «یوسف سلامی» می‌گویند که بعد از دریافت یارانه، خانه و ماشین خریده‌ و حتی بای دخترشان جهیزیه تهیه کرده‌اند.

حالا که خدا را شکر وضع مردم به سامان شده است، بهتر است یادداشت‌مان را به وضع بی‌سامان تیم ملی فوتبال اختصاص بدهیم. چندی پیش نوشتم که اسکوچیچ در اندازه‌های نشستن روی نیکمت تیم ملی در جام جهانی نیست. این تیم ملی است که به او اعتبار می‌دهد نه این مربی کروات به ایران.

حالا دیدن رفتارهای اسکوچیچ در قبال برنامه‌ریزی تیم ملی برای جام جهانی به خوبی نشان می‌دهد که سرمربی سابق فولاد خوزستان تنها به دنبال حضور در جام جهانی است و احتمالا بعد از آن تیم گرفتن در حوزه خلیج فارس!

زمانی که کی‌روش سرمربی تیم ملی بود را به یاد بیاورید. زمین را به آسمان می‌‎دوخت تا بهترین امکانات و اردوها را برای تیم ملی تهیه کند اما در زمان مربی فعلی انگار نه انگار جام جهانی با آن عظمت پیش روی ماست.

بیشتر بخوانید:

 

فدارسیون فوتبال هم که رفته گل بچیند. در حالی که تمام تیم‌‌‍های حاضر در جا جهانی می‌دانند در آینده با چه تیم‌هایی بازی دارند، ما هنوز اندر خم یک کوچه‌ایم. نکته جالب این است که تیم‌هایی که راهی قطر نیستند هم برنامه بازی‌های تدارکاتی خود را مشخص کرده‌اند و فدراسیون فوتبال ایران همچنان با انشالله کارهای خود را پیش می‌برد.

هنوز نمی‌دانیم لباس‌‎های‌مان در جام جهانی را کدام برند داخلی یا خارجی تولید می‌کند، بعد انتظار صعود از مرحله گروهی جام جهانی را داریم؟!

یاد سکانسی از فیلم کمال الملک افتادم؛ مظفرالدین شاه(علی نصیریان) در پاسخ به اصرار کمال الملک( جمشید مشایخی)برای ادامه اقامت در فرانسه و تعلیم نقاشی در موزه ها و گالری های آن کشور به اتابک(محمد علی کشاورز) می گوید: مگر ما صدر اعظم مثل بیسمارک داریم که نقاش باشی اونجوری هم داشته باشیم همه چیزمان باید به همه چیزمان بیاید .

البته اشکال از ماست که انتظار داریم تیم ملی وضعیت ایده‌آلی داشته باشد. کدام ساحت زندگی‌مان وضع درستی دارد که تیم ملی‌مان داشته باشد؟

انتظار ما از تیم ملی برای صعود به همت بازیکنان بستگی دارد و گرنه که همه ما می‌دانیم از نظر امکانات و تاکتیک از همه تیم‌های حاضر در جام جهانی عقب‌تر هستیم.

البته ممکن است، یوسف سلامی چندی دیگر گزارشی تهیه کند که در آن وضع آماده سازی تیم ملی ایران از همه تیم‌های حاضر در جام جهانی بهتر است!

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه