ارسال به دیگران پرینت

دبیر فدراسیون ورزش همگانی:

بی‌تحرکی در کشور نگران‌کننده است|لزوم تغییر سبک زندگی مردم

بوشهر- دبیر فدراسیون ورزش همگانی با تاکید بر ضرورت تغییر سبک زندگی مردم کشور گفت: بی‌تحرکی مردم نگران‌کننده است.

بی‌تحرکی در کشور نگران‌کننده است|لزوم تغییر سبک زندگی مردم

محمدرضا فروحی عصر چهارشنبه در جمع مسئولان ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: کمی تحرک در کشور و چاقی و رشد سالمندی و معضلات حاصل از بی تحرکی از جمله مرگ و میر ناشی از بیماری‌های غیر واگیردار که با کم تحرکی ایجاد می‌شود نگران‌کننده است.

وی به رویکرد جدید فدراسیون ورزش همگانی اشاره کرد و ادامه داد: کمک به نگرش مردم برای تغییر سبک زندگی مردم و فرهنگ سازی برای ایجاد حساسیت و نگرانی از رشد بی تحرکی در کشور و روی آوردن به بازاریابی اجتماعی از دیگر اولویت‌ها است.

دبیر فدراسیون ورزش همگانی خاطرنشان کرد: در این راستا با توجه به نیاز و علاقمندی مردم هر منطقه رویداد و برنامه تعریف و اجرا می‌کنیم.

وی بیان کرد: بر اساس بررسی عملکرد و شاخص‌های ارزیابی فدراسیون و به خصوص مؤلفه مشارکت مردمی در برنامه‌ها و رویدادها، هیئت ورزش‌های همگانی استان بوشهر در سال ۱۴۰۰ با عملکردی خوب و توسعه‌ای با ۹ پله رشد نسبت به سال قبل از رتبه ۱۷ کشوری به رتبه هشت صعود کرده است.

فروحی افزود: این رشد و پیشرفت در سایه تلاش و کوشش و برنامه محوری هیئت همگانی استان بوشهر و تعامل سازنده و بسیار خوب رئیس هیئت و همکارانش با ادارات ورزش و فدراسیون و نهادهای همکار برای اجرای برنامه‌های مردم محور در جذب مخاطب و مشارکت اقشار مردم محقق شده است.

وی با تقدیر از این عوامل این پیشرفت در استان بوشهر اضافه کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های فراوان این استان و بهره جستن از توان و دانش و تخصص همکاران گرانقدر در هیئت همگانی استان در سال پیش رو این رتبه رشد داشته باشد.

دبیر فدراسیون ورزش همگانی خاطرنشان کرد: امیدواریم با این اقدامات می‌توان اسباب تحرک و پویایی و فعالیت مستمر بیشتر مردم را با برنامه‌های دانش محور توسعه داد.

 

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه